[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پویش اطفای حریق درون‌سازمانی برگزار شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: 
پویش اطفای حریق درون‌سازمانی برگزار شد 

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری پویش اطفای حریق با حضور ظرفیت حداکثری کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  «منصور فرزادفرد» ضمن تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان در حوزه ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری، از برگزاری پویش همگانی اطفای حریق در مراکز تابعه دانشگاه خبر داد.
او ادامه داد: آموزش، رکن مهم توانمندسازی کارکنان در تصمیم‌گیری صحیح و اقدام به‌موقع در حوادث محسوب می‌شود که ارتقای دانش کارکنان مراکز تابعه دانشگاه در شرایط اضطراری، آینده‌نگری و یکپارچگی تمامی واحدهای مرتبط دانشگاه، از مهم‌ترین راهبردهای موفقیت در دستیابی به اهداف این حوزه است. فرزادفرد افزود: دوره آموزشی اطفای حریق، با همکاری رابطین HSE واحدهای تابعه دانشگاه با هدف ارتقای سطح اطلاعات عمومی، مهارت و آمادگی واکنش در شرایط اضطراری با محوریت مشارکت حداکثری مسئولان و کارکنان، اطمینان از فعال بودن و آماده به کار بودن خاموش‌کننده‌ها و جعبه‌های آتش‌نشانی و اطفای حریق کاربردی با توجه به نوع کلاس آتش برگزار شد.
این مقام مسئول در دانشگاه گفت: این دوره در 50 مرکز تحت پوشش دانشگاه برگزار و بالغ بر هزار و پانصد نفر شرکت‌کننده و مجموع تقریبی هشت‌هزار نفر ساعت آموزشی به صورت تئوری و عملی و با همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرستان‌ها اجرا شد. مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در حوزه نگهداشت، این موضوع را یکی از عوامل کاهش خطر و پیشگیری از حریق عنوان کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی