[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

روش گل‌زنی ایران در آسیا؛ سامان بفرست!، روزنامه شیراز نوین


ستاره برنتفورد نمایش پرفراز و نشیبی در طول 45 دقیقه برای تیم ملی ایران داشت. به گزارش ورزش سه، با وجود غیبت در اردوهای اولیه و تورنمنت کافا از تیم ملی ایران دور نشد و اعتقاد ویژه‌ای که امیر قلعه‌نویی به او داشت، کاری کرده تا در 6 دیدار متوالی(ازجمله مسابقه با بورکینافاسو)، فقط یک بار به‌عنوان یار جانشین به زمین بیاید و در پنج مسابقه دیگر حضور ثابت در ترکیب داشته باشد و احتمالاً در جام ملت‌های آسیا نیز این مهم را تجربه کند و سامان قدوس دوباره در میانه میدان دیده شود.
سامان قدوس پس از اینکه پاس محمدحسین کنعانی‌زادگان را در شرایط سختی دریافت کرد و مرتکب اشتباه در گل بورکینافاسو شد، با فرارهای سریع از بین بازیکنان حریف و پاس‌های در عمق سعی در خلق موقعیت برای جبران گل داشت و ارسال‌های خطرناکی انجام داد که دو بار خطرساز و یک بار منجر به گل شد.
ارسال‌های پیاپی قدوس در نیمه اول دیدار مقابل بورکینافاسو بارها ایران را در موقعیت‌های خطرناک قرار داد که یک مرتبه ضربه مهدی طارمی به تیرک افقی اصابت کرد و به بیرون رفت و در ادامه نیز روی ارسال او و یک رفت و برگشت از ضربات شهریار مغانلو، در نهایت طارمی موفق به گل‌زنی شد.
شکل بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدارهای گذشته با حضور سامان قدوس نشان داده که تیم ملی ایران حساب ویژه‌ای روی ارسال‌های او از ضربات ایستگاهی و کرنر باز کرده و می‌تواند در جام ملت‌های آسیا با سانترهای این ستاره برنتفورد به گل برسد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی