[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون وزیر نفت خبر داد: اجرای هوشمندسازی توزیع گاز در ۶ استان، روزنامه شیراز نوین

معاون وزیر نفت خبر داد:
اجرای هوشمندسازی توزیع گاز در ۶ استان

معاون وزیر نفت با بیان نیاز چهارمیلیارد دلاری برای هوشمند کردن نظام توزیع گاز کشور، گفت: ۶ استان برای انجام این طرح به صورت آزمایشی انتخاب شده‌‌اند. به گزارش ایرنا، «مجید چگینی» روز یکشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک در زمینه بومی‌سازی تجهیزات و اقلام کاربردی صنعت گاز افزود: قانون جهش دانش‌بنیان، قانون بسیار خوبی است که به وسیله آن می‌توانیم به یکی از کشورهای مترقی در جهان تبدیل شویم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اکنون ۷۰۰میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان قرارداد داریم و با بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حال همکاری هستیم. وی ادامه‌ داد: مجموع قراردادهای دانش‌بنیان نیز باید به بیش از ۶هزار میلیارد تومان برسد و با مجوز ۶۰میلیون یورو «ساخت بار اول» و ساخت ۴۰ قلم کالای راهبردی، صرفه‌جویی ۲۵۰میلیون دلاری انجام می‌شود که اشتغال‌زایی ۲هزار و ۳۰۰ نفر را به دنبال خواهد داشت.
چگینی با اشاره به پروژه هوشمندسازی نظام توزیع گاز، گفت: برای هوشمند کردن نظام توزیع گاز کشور نیاز به چهارمیلیارد دلار اعتبار است که به این منظور دانش‌بنیان‌ها در اولویت قرار دارند. وی بیان‌ داشت: اکنون ۶ استان به صورت آزمایشی انتخاب شده‌ که در تلاشیم این پروژه به سرتاسر کشور بسط یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی