[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

وعده ندهید، مگر اجرایی شود، روزنامه شیراز نوین

 کریم آمالی- گروه شهرستان‌ها- آباده
فرماندار ویژه شهرستان آباده در نهمین جلسه شورای اداری، تذکراتی را خطاب به مدیران شهرستان داد و گفت: مردم نباید پشت درب‌ اتاق مدیران معطل بمانند. میز و میدان بایستی در کنار هم باشد. تصمیاتی که به همراه مشاهدات میدانی صورت بگیرد، عملی می‌شود و تصمیماتی که در اتاق‌های بسته گرفته می‌شود و فقط به یک صورت‌جلسه ختم می‌شود، نتیجه‌ای نخواهد داشت.
هرگاه پای منافع مردم در میان باشد، در برابر هیچ شخصی کوتاه نمی‌آیم
فرهاد سعدی افزود: من در این جایگاه، فرماندار مردم تمام شهرستان هستم؛ از آن فردی که در دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان است تا مرکزی‌ترین نقطه، آن هم با تمام گرایش‌های سیاسی. هرگاه پای منافع مردم در میان باشد، در برابر هیچ گروه یا هیچ شخص خاصی کوتاه نخواهم آمد.
وی افزود: برخی مدیران شهرستان در بعضی موارد برای خودشان شأنیت‌های خاصی قائل شده‌اند و می‌گویند در شأن من نیست که با فلان فرد صحبت کنم؛ این موارد پذیرفته نیست و در برابر مردم هیچ‌گونه شأنیتی نداریم؛ مردم ولی نعمت ما هستند.
فرماندار ویژه شهرستان آباده گفت: گزارش عملکرد ماهیانه تمام مدیران بر اساس فرمت مشخص شده باید به فرمانداری ارسال شود، تمام مدیران باید تمام‌قد برای توسعه شهرستان با همکاری و تعامل پای کار بیایند.
یا وعده ندهید، یا اگر می‌دهید اجرایی شود
این مقام مسئول با اشاره به زمان‌بندی اجرای مصوبات گفت: مشاهده شده برخی از مدیران وعده‌هایی به مردم می‌دهند که اجرایی نمی‌شود. یا وعده ندهید، یا اگر می‌دهید به وعده خود عمل کنید. البته از مدیرانی که پای کار هستند و به وظایف خود به درستی عمل می‌کنند هم تشکر و هم حمایت می‌کنیم. وی ادامه داد: در شهرستان مدیر باید تصمیم‌ساز باشد؛ نه اینکه فقط مسائل را به مدیر استانی ارجاع دهد. برخی مدیران برای رفع تکلیف دو مکاتبه با مدیران استانی انجام می‌دهند و کار را رها می‌کند. این روش اصلاً قابل قبول نیست. نمی‌شود و نمی‌توانیم نداریم. مدیر شهرستان که مسئولیت پذیرفته، باید بتواند مسائل را به درستی حل کند.
مدیرانی که انگیزه‌‌ای برای فعالیت ندارند، با خود تعیین تکلیف کنند
فرماندار ویژه شهرستان آباده گفت: از جلساتی که در همین چندروزه گرفته شد، متوجه شدم برخی مدیران انگیزه‌ای برای کار کردن ندارند. اگر مدیری واقعاً به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند ادامه دهد، یا شرایط برایش مهیا نیست، با خودش تعیین تکلیف کند. نمی‌شود کار شهرستان را روی زمین گذاشت. در بازدیدهای سرزده‌ از ۷ اداره شهرستان، فقط دو مدیر در دفتر کار خود حاضر بودند. وی گفت: برخی از مدیران شهرستان در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور ندارند، شهید سلیمانی خودش را فدای مردم کرد و همه دنیا به او افتخار می‌کنند، اما مدیر ما حاضر نیست برای مراسم سالگرد شهادت این قهرمان در میدان ولیعصر(عج) یک ساعت وقت بگذارد و در آن جلسه شرکت کند. این زیبنده مدیران نیست. برای هر صندلی که بر آن تکیه زدیم، ۷۲ شهید تقدیم شده است. سعدی در پایان افزود: پیگیری مصوبات سفر استاندار و مقامات کشوری به شهرستان حتماً دنبال شود تا به نتیجه برسد. روابط عمومی دستگاه‌ها حتماً فعال شوند و خدماتی که از سوی دستگاه‌ها انجام می‌شود، به‌درستی اطلاع‌رسانی 
شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی