[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حمله به مأموران پلیس با سلاح سرد، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در حمله با سلاح سرد به پلیس، با درایت کارکنان زبده، محمد معروف به لوک به هلاکت رسید و 3 نفر دیگر از اراذل و اوباش نیز دستگیر و روانه دادسرا شدند. سرهنگ «فرج شجاعی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در اجرای دستور مرجع قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش فراری به هویت معلوم به اتهام عرض اندام در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری 26 رحمت تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که فرد اراذل و اوباش قرار ملاقات و درگیری با 3 نفر دیگر در بلوار عدالت جنوبی جلو درب زندان دارد.
فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: حدود ساعت 3 بامداد دیروز، مأموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند و اراذل و اوباشان با مشاهده پلیس، با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شده و سپس اقدام به پرتاب چاقو می‌کنند.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه افراد اراذل و اوباش پس از چند بار اخطار پلیس نه تنها تسلیم نشدند، بلکه با سلاح سرد به سمت مأموران حمله ‌کردند، عنوان داشت: مأموران انتظامی جهت دفاع مشروع، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به به‌هلاکت‌رسیدن یکی از افراد اراذل و اوباش معروف به محمد لوک (اسم مستعار) شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه 3 نفر دیگر از اراذل و اوباشان از جمله حسین قلاتی (اسم مستعار) که قصد متواری شدن را داشتند، با درایت مأموران دستگیر شدند، گفت: در سوابق این افراد شرور جرائمی از قبیل عرض اندام در فضای مجازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد. وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند؛ لذا شهروندان عزیز نیز از طریق تلفن 110 پلیس را در جریان اعمال خلاف افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز قرار دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی