[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

به‌دنبال توازن صنعتی فارس هستیم ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به نقش ویژه شهرک‌های صنعتی در بسترسازی به منظور توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در استان گفت: تعادل و توازن‌بخشی در ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان با هدف توزیع اشتغال در همه مناطق استان در اولویت این شرکت قرار گرفته و با حمایت استاندار فارس عملیاتی می‌شود.
سیدمسعود عظیمی با بیان اینکه استان فارس از استان‌های وسیع کشور با 37 شهرستان است که در همه شهرستان‌های استان حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده است، گفت: برخی از این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ویژه در شهرستان‌های جدید استان، در مراحل اولیه ایجاد زیرساخت قرار دارند که برنامه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها با هدف تسریع در واگذاری آنها به متقاضیان اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به ایجاد 63 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در استان گفت: توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی با هدف ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و سرمایه‌گذاران با جدیت پیگیری خواهد شد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضامحور را از دیگر برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های قانونی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای استفاده خواهد شد. عظیمی با بیان اینکه مساحت فعلی اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس متناسب با وسعت، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان نیست، گفت: با تدوین و اجرای برنامه‌ای جامع و عملیاتی طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی شهرک‌ها و نواحی صنعتی شتاب خواهد گرفت تا بسترسازی مناسبی برای توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در استان فراهم شود.
وی افزود: مسائل و مشکلات مربوط به تملک اراضی در شهرک‌ها و نواحی، احصا و اولویت‌بندی می‌شود و بر اساس آن با تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی به دنبال رفع آنها خواهیم بود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تخصصی و صنفی را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در استان فارس با اولویت پیگیری خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی