[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در شرایط بحرانی کنار مردم هستیم، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل بازسازی دفتر مرکزی بنیاد مسکن کشور:
در شرایط بحرانی کنار مردم هستیم

نشست بررسی بازسازی و ترمیم خسارت‌های زلزله شهرستان اوز و مشکلات زلزله مردادماه در این شهرستان با حضور کارشناسان دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، رسولان مدیرکل نظارت و ارزیابی دفتر مرکزی، رشتیان مدیرکل بازسازی دفتر مرکزی و عبادی کارشناس بازسازی بنیاد مسکن استان و کلیه مدیران دستگاه اجرایی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان اوز در این نشست حضور داشتند. رسولان مدیرکل نظارت و ارزیابی دفتر مرکزی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی برای ترمیم خسارت‌های زمین‌لرزه استفاده می‌شود، افزود: بنیاد مسکن همیشه در شرایط بحرانی در کنار مردم بوده است و تا آخرین مراحل کار بازسازی را ادامه می‌دهد.
رشتیان مدیرکل بازسازی دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با اشاره به محموله‌های سیمان اهدایی به شهرستان اوز خاطرنشان کرد: دریافت محموله‌های سیمان تأثیر بسزایی در بازسازی مناطق آسیب‌دیده دارد. مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز نیز در این نشست گزارشی از روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده ارائه داد و از توزیع دوازدهمین محموله سیمان رایگان به زلزله‌زدگان شهرستان اوز خبر داد و گفت: با توزیع محموله‌های سیمان کار بازسازی مناطق شتاب قابل‌توجهی گرفته است.
امین کوه‌پیما مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز گفت: بنیاد با تخریب و آواربرداری این واحد‌های خسارت‌دیده با مشارکت ساکنان و شهروندان نسبت به اعطای تسهیلات اقدام کرد.
وی همچنین با اشاره به عزم جدی بنیاد مسکن برای بازسازی این واحد‌ها گفت: تا قبل از فرا رسیدن زمستان بازسازی این واحد‌های مسکونی به سرانجام مطلوب می‌رسد. لازم به ذکر است زمین‌لرزه به ۳۰۷ واحد مسکونی در شهرستان اوز در زلزله اخیر آسیب جدی رساند. این واحد‌ها نیازمند ساخت مجدد است. بنیاد مسکن با تصویب منابع مالی و اعتباری نسبت به بازسازی مناطق آسیب‌دیده اقدام کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی