[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جای خالی دروازه‌بان اول تیم ملی حس نشد!، روزنامه شیراز نوین

پیش از آغاز بازی ملوان و خاتون بم، شاید بزرگترین دغدغه مرضیه جعفری، سرمربی خاتون، پر کردن جای خالی سه بازیکن مؤثر این تیم یعنی ملیکا محمدی، بهناز طاهرخانی و به ویژه زهرا خواجوی در درون دروازه این تیم بود.
به گزارش ورزش سه، خواجوی مدت‌هاست که دروازه‌بان اصلی خاتون است و مهدیه مولایی در کنار او هم‌زمان هم به‌عنوان گلر دوم و هم به‌عنوان مربی دروازه‌بانان حضور داشته است. اما سانحه رانندگی تلخ و آسیب زهرا خواجوی از ناحیه لگن سبب شد که به ناچار مهدیه مولایی برای جدال حساس مقابل ملوان درون دروازه خاتون قرار بگیرد.
برخلاف پیش‌بینی‌ها، مولایی در این دیدار عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و به‌جز یکی دو دفع خوب در جریان مسابقه، پنالتی ملوان را نیز در نیمه دوم با تشخیص درست مهار کرد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد مرضیه جعفری برای ادامه راه و تا زمان بهبود کامل خواجوی، حداقل دغدغه قفس توری این تیم را نداشته باشد؛ هرچند در صورت مصدومیت و یا پیش آمدن هرگونه مشکل احتمالی برای مولایی، خاتون از نداشتن دروازه‌بان مطمئن رنج خواهد برد؛ چراکه در حال حاضر یک دروازه‌بان بومی که تجربه بازی در لیگ برتر را ندارد کنار این تیم به‌عنوان دروازه‌بان دوم تمرین می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی