[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انیمیشن و موشن‌گرافی سوژه نشست تخصصی در موزه امام علی(ع) شد، روزنامه شیراز نوین

نشست «پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» جمعه ۲۲ دی در موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از روابط‌عمومی موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، نشست «پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری جمعه ۲۲ دی ساعت ۱۵ در موزه جهانی امام علی (ع) با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ایده و حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می‌شود و فرصتی برای ارتقای دانش و تبادل نظر درباره آخرین دستاوردها و فناوری‌های به کار رفته در صنعت موشن گرافیکس و انیمیشن 
است.
در این نشست با تأکید بر اهمیت تأثیر تصویر در انتقال مفاهیم و ایده‌ها، راه‌های خلاقانه استفاده از تکنیک‌های موشن گرافیکس در جهت ایجاد تبلیغات مؤثر و آموزش، بحث و بررسی می‌شود. کیارش زندی، فرخ یکدانه، بابک نکویی و جمال رحمتی در این نشست صحبت می‌کنند تا مخاطبان را با بیان شیوه‌های به کار بردن افکت‌ها و انیمیشن‌های دیجیتال و انتقال تجربه‌ها در این رویداد آشنا کنند. مهارت‌هایی که طی این دوره به شرکت‌کنندگان معرفی می‌شود، در نهایت آنها را ترغیب خواهد کرد که بتوانند هم به صورت حرفه‌ای و هم به‌صورت مستقل و آزاد با مؤسسه‌های طراحی، شرکت‌های ساخت بازی‌های رایانه‌ای و آژانس‌های تبلیغاتی همکاری کنند.
محسن سلیمانی رئیس موزه جهانی هنرهای دینی امام علی(ع) نیز درمورد این نشست گفت: استادهای مطرح رشته‌های هنری که در این رویداد حضور دارند، به صورت تعاملی به گفت‌وگو با مخاطبان می‌پردازند. همچنین این مرکز تلاش دارد تا با برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و رویدادهای مشابه با مشارکت مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و سایر مراکز در این حوزه مؤثر باشد.
موزه جهانی هنرهای دینی امام علی(ع) علاوه بر معرفی آثار فاخر و تاریخی در آگاهی بخشی ارزش‌های دینی و مذهبی مخاطبان خود با ایجاد فضاهای هنری و نمایشگاه‌های مقطعی، دوره‌ای و ثابت توانسته جلوه‌ای از تاریخ، اتفاقات و زندگی شخصیت‌های مهم را به نمایش بگذارد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این نشست به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از بلوار میرداماد، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵، موزه هنرهای دینی امام علی(ع) مراجعه کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی