[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ممیزی املاک شهرداری تا پایان سال آغاز می‌شود، روزنامه شیراز نوین

سومین میز خدمت املاک شهرداری شیراز در منطقه چهار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در حاشیه این برنامه، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شیراز اظهار داشت: این سومین میز خدمت حوزه املاک است که در شهرداری منطقه چهار برگزار کردیم.
ابراهیم کمالی افزود: حوزه املاک یکی از حوزه‌هایی است که مردم مراجعه زیادی دارند و تمام تلاش ما نیز این است که با بازدید از مناطق و برگزاری میز املاک با مدیران مناطق شهرداری، این مطالب را بررسی کنیم تا در حضور مدیران مشکلات مردم برطرف شود. 
عضو شورای شهر شیراز افزود: با توجه به ارزش افزوده که حوزه املاک در شیراز دارد، حفظ حقوق بیت‌المال و اموال شهرداری از اولویت‌های اصلی در شوراست و شهردار بر این قضیه اراده و عزم جدی دارد که اموال متعلق به شهرداری ثبت شود تا کسی دست‌اندازی به آنان نداشته باشد.
کمالی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای پیگیری سامانه جامع املاک بیان کرد: تا قبل از عید آغاز به کار رسمی ممیزی املاک مناطق مختلف شهرداری جهت ثبت در سامانه املاک انجام می‌شود.
شهردار منطقه چهار شیراز نیز با قدردانی از مدیریت شهری و شورای شهر در پیگیری مشکلات مردم اظهار داشت: میز خدمت شهرداری این منطقه در راستای سلسله‌نشست‌های میز خدمت اداره املاک و مستغلات شهرداری شیراز برگزار شد.
حسام‌الدین اسدزاده افزود: در این برنامه مرتبط با املاک و مستغلات ارباب‌رجوعان شهرداری شیراز، به ویژه مراجعان و ساکنان شهرداری منطقه 4 دیدار در راستای حل موضوع و تسهیل انجام امورشان با حضور جمعی مطرح شد و به سرانجام رسید.
ترکمان‌نژاد مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شیراز ضمن تشکر از همکاری منطقه در میزبانی از اداره کل املاک و مستغلات و اعلام پیام دکتر اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز در لزوم تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور آنان وفق مقررات و تأکید دکتر اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی در رسیدگی و تسریع در امور املاکی اشخاص در شهرداری، اظهار داشت: در قسمت‌هایی از شهر معاملاتی به صورت عادی مبنی بر خرید املاک و اراضی صورت پذیرفته است که یا مشکل سند دارند، یا مشکل طرح؛ لذا در منطقه مذکور برخی از این موارد به عنوان مثال مشکل ۲۰ساله بخشی از اهالی این منطقه که به صورت موردی بررسی شد، به لطف خدا حل شد و دستور اجرای تشریفات قانونی و پیگیری موانع صادر گردید. این اقدام از مزایای میز خدمت و مواجه شدن با مردم و شنیدن خواسته‌های آنان می‌باشد. 
وی افزود: همچنین در میز خدمت شهرداری شیراز در منطقه ۴ ضمن اینکه از سایر مناطق نیز اشخاص حضور می‌یابند و به مشکل آنان نیز رسیدگی می‌شود، این اقدام نیز خود از مزایای حضور در میان مردم است. 
ترکمانی‌نژاد افزود: اداره کل املاک و مستغلات شهرداری در کنار شهروندان فهیم شهر شیراز است و چنانچه اشخاص مشکل املاکی مرتبط به شهرداری داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به اداره املاک خواسته‌های قانونی خود را مطرح و با صبوری پیگیری نمایند. قطعاً این اداره کل در اجابت خواسته قانونی اشخاص کوتاهی نخواهد نکرد و خدمت به خلق را قطعاً جزء وظایف اداری دانسته که ماندگار خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی