[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رونق سرمایه‌گذاری از دروازه‌های نمایشگاه فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی فارس، شیوخ عام استان‌های جنوبی عراق و ریاست بیمارستان السعدی بصره که به عنوان مهمانان ویژه دومین نمایشگاه خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت در شیراز حضور دارند، در حاشیه نمازجمعه شیراز با آیت‌الله دژکام دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر محسن نهاوندی در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به هدف از دعوت شیوخ استان‌های جنوبی عراق به نمایشگاه سلامت شیراز، به بیان گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده در راستای هدفمندتر شدن این سفر و دستاورد‌های آن پرداخت و اعلام داشت که با امید به خداوند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این سفر منشأ خیر و برکت برای استان فارس خواهد بود. نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شیراز ضمن تقدیر و تشکر به‌خاطر مهمان‌نوازی مردم عراق از زائران عتبات عالیات، ابراز امیدواری نمود که این سفر منشأ خیر و برکت برای هر دو کشور باشد. آیت‌الله دژکام در ادامه سخنان خود به لزوم خودکفایی مسلمانان در همه عرصه‌ها اشاره داشت و عزت واقعی و همه‌جانبه برای امت اسلامی را نیازمند تلاش همگانی مسلمانان دانست.                                             
شیخ محمدعلی الزامل به نمایندگی از سایر شیوخ حاضر در جلسه، ضمن یادآوری رشادت‌های سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، امنیت امروز عراق را مدیون رشادت‌های ایشان دانست و اعلام کرد که خون ملت ایران و عراق در جنگ با داعش به هم آمیخته شده که این موضوع عامل اصلی پیوند قلبی هر دو ملت است. شیخ محمد علی در ادامه سخنان خود به اهمیت گسترش همکاری‌ها و روابط بین دو ملت اشاره کرد و با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس در همه حوزه‌ها، بیان داشت: شیوخ حاضر در جلسه از هیچ همکاری در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد. این جلسه با عکس یادگاری حاضران به پایان رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی