[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

همه‌چیز منوط به نیامدن برانکو اوسمار در آستانه سرمربی‌گری پرسپولیس، روزنامه شیراز نوین

دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در آستانه پذیرش پست سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته است.
به گزارش ورزش سه، اوسمار ویرا، مربی برزیلی که برای دومین فصل پیاپی همکاری خود با باشگاه پرسپولیس را دنبال می‌کند در آستانه یک اتفاق مهم در زندگی حرفه‌ای خود به‌عنوان سرمربی است.
اوسمار که پیش از پرسپولیس سابقه حضور در لیگ باشگاهی برزیل و حضور در تیم‌هایی از جمله کورینتیانس، فلامینگو و اینترناسیونال را در کارنامه دارد، پس از یک سال موفق و دور از حاشیه در پرسپولیس در دومین فصل حضور در ایران ممکن است به‌عنوان سرمربی بعدی پرسپولیسی‌ها انتخاب بشود؛ البته در حال حاضر همه‌چیز منوط به برانکو ایوانکوویچ و پذیرش یا عدم پذیرش پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به‌عنوان سرمربی آینده این باشگاه است.
برانکو که در حال حاضر با عمان در قطر به سر می‌برد و مسابقات برای او از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد در شرایطی نیست که بتواند با پرسپولیسی‌ها در مذاکره مستقیم و مرحله به مرحله قرار بگیرد و با توجه به اینکه تیم او درگیر رقابتی سخت در جام ملت‌های آسیاست و آنها به دنبال موفقیت در این مسابقات هستند، بعید است که برانکو بخشی از تمرکز خود را معطوف به پرسپولیس بکند؛ به‌ خصوص که اخبار مربوط به او به شدت از سوی رسانه‌های ایرانی دنبال شده و بازتابی منطقه‌ای دارد و حالا ایوانکوویچ حتی ممکن است فردا در نشست مطبوعاتی خود پیش از بازی با عربستان مجبور باشد به سؤالات خبرنگاران ایرانی درباره حضور در پرسپولیس هم پاسخ بدهد.
به هر صورت پیشنهاد حضور در سرمربی‌گری پرسپولیس به اوسمار داده شده و او با این دید از دیروز تمرینات را زیر نظر گرفته و احتمالاً پلنی برای حضور به‌عنوان سرمربی آماده خواهد کرد. این را هم در نظر داشته باشید که دستیاران ایرانی یحیی به احتمال زیاد در روزهای آینده از این باشگاه جدا خواهند شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی