[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جزئیات انهدام مقر جاسوسی موساد و محل تجمع تروریست‌ها ، روزنامه شیراز نوین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۴ خود جزئیات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه را منتشر کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اطلاعیه شماره ۴ از شلیک ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه خبر داده شد.
متن اطلاعیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به فضل الهی و با استمداد از ارواح طیبه شهدای گران‌قدر و مظلوم جنایات اخیر تروریستی در میهن اسلامی به‌ویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، با اشراف همه‌جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست‌های جنایت‌کار، فرزندان مؤمن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه‌شب (سه‌شنبه) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با اقدامات تروریستی در کشور به‌ویژه گروهک تروریستی داعش را با موفقیت کامل انجام دادند.
طی این عملیات اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت:
۱. تعداد ۴ فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه
۲. تعداد ۴ فروند موشک از غرب و نیز تعداد ۷ فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق
۳. تعداد ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی سوریه
به ملت مقتدر و سربلند ایران اسلامی بار دیگر اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان میهن عزیزمان ادامه خواهد داشت.
«و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی