[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

استانداردسازی خدمات در زمان حوادث، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
 دوره منطقه‌ای آموزشی مفاهیم و ابزار‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر با حضور 30 نفر از متخصصان این حوزه در فارس به اجرا درآمد. مدیرعامل این جمعیت از برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزار‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری به میزبانی فارس خبر داد و گفت: این دوره درمانی- عملیاتی 26 دی‌ماه با حضور 30 نفر از متخصصان بهداشت و درمان اضطراری شامل معاونان، رؤسای ادارات و کارشناسان بهداشت، درمان و توان‌بخشی هشت استان یزد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس در سالن صلح ستاد هلال‌احمر فارس آغاز به کار نمود.
حسین درویشی افزود: این دوره از تاریخ 26 تا 28 دی‌ماه جاری با هدف یکسان‌سازی و استانداردسازی نحوه ارائه خدمات بهداشت و درمان اضطراری در پاسخ‌گویی به سوانح کشور اجرا می‌گردد. وی در خصوص سر فصل‌های آموزشی این دوره عنوان کرد: مدیریت اطلاعات در سوانح، ارزیابی سوانح، اصول کار تیمی- ایمنی و امنیت در عملیات، مدیریت انبار و تجهیزات و آموزش انواع سامانه‌ها با رویکرد عملیاتی از مهم‌ترین مطالب مطرح شده در این دوره خواهد بود.
این خبر می‌افزاید، دوره آموزشی مفاهیم و ابزار‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر در چهار منطقه از کشور برگزار گردیده که استان فارس به عنوان سومین منطقه آموزشی در این دوره می‌باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی