[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سنگین‌شدن بار بحران‌های اجتماعی، روزنامه شیراز نوین

علیرضا پاک فطرت نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس، با مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، علیرضا پاک فطرت در این نشست ضمن تشکر از خدمات مدیرکل و مسئولان بهزیستی فارس، با تأکید بر لزوم بومی بودن مدیران به جهت آشنایی آنها با فرهنگ هر منطقه گفت: اگر توجه به سازمان‌های خدمت‌رسان همانند بهزیستی کم شود، رو به ضعف خواهیم رفت. حقوق و دستمزد کارکنان نیز باید بر اساس نوع خدمت و راندمان کاری آنان تعیین گردد.
پاک فطرت بر لزوم هماهنگی بین معاونت‌های بهزیستی فارس هم تأکید کرد و افزود: با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی گسترده‌ای که به بهزیستی محول شده است، گردهمایی و جلسات ماهیانه با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها باید تشکیل گردد تا شاهد پیشرفت بیشتر در امور باشیم.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت که انتقال دهنده چالش‌ها و مشکلات کارکنان و جامعه هدف بهزیستی فارس در مجلس شورای اسلامی 
خواهد بود.
محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس هم از همکاری نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در بعد خدمات اجتماعی به ویژه اهتمام پاک فطرت، نماینده شیراز در رفع آسیب‌های اجتماعی تشکر کرد و گفت: تعداد ۱۷۷هزار و ۴۵۰ خانوار مددجو تحت پوشش بهزیستی فارس هستند و با وجود مسئولیت‌ها و وظایف گسترده بهزیستی فارس در ابعاد مختلف، کارشناسان این ارگان با پیوست عشق به جامعه هدف خود خدمت رسانی می‌کنند.
در ادامه این نشست، معاونین بهزیستی فارس به بیان خدمات سازمان و چالش‌ها از قبیل عدم مناسب سازی محیط شهری و اداری برای تردد افراد دارای معلولیت، چالش‌های حوزه اعتیاد و معتادان متجاهر، هزینه‌های مراکز نگهداری شبانه روزی و کافی نبودن اعتبارات بر اساس وظایف متعدد سازمان بهزیستی که متولی ۱۵۲ کد فعالیت است، پرداختند.
معاونین بهزیستی فارس بیان کردند: اعتبارات باید بر اساس قیمت تمام شده خدمات اختصاص یابد؛ اما تخصیص‌ها به بهزیستی هرساله بر اساس هزینه‌های تمام شده پرداخت می‌شود. مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس نیز در پایان گفت: هدف بهزیستی فارس از تشکیل این جلسات، هم افزایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان چالش‌ها و همچنین افزایش اعتبارات بهزیستی در سال ۱۴۰۲ برای بهبود سطح و کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی