[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«پرواز ۶۵۵» وارد پیش‌تولید شد، روزنامه شیراز نوین


مسعود ده‌نمکی از آغاز پیش‌تولید «پرواز ۶۵۵» خبر داد و گفت: تولید این اثر سینمایی برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.
به گزارش ایرنا، مسعود ده‌نمکی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: هم‌اینک پیش‌تولید فیلم سینمایی «پرواز ۶۵۵» شروع شده و کارهای آن در حال انجام است.
وی درباره مجموع بازیگران و عوامل ساخت فیلم یا اثر نمایشی این اثر سینمایی نیز گفت: هنوز بازیگران این کار مشخص نیستند.
ده‌نمکی همچنین درباره جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر هم اظهار داشت: نمی‌دانم؛ هنوز فیلم‌ها را ندیده‌ام.
مسعود ده‌نمکی پس از ۵ سال از آخرین کار سینمایی خود، برای تولید یک اثر جدید از شورای پروانه ساخت آثار سینمایی مجوز گرفته است.
سینمایی «پرواز ۶۵۵» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و سید بهزاد زهرائی ساخته می‌شود. پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران ایر با شناسه «IR۶۵۵» از تهران به مقصد دبی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ در خلال جنگ ایران و عراق(۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دبی در حرکت بود که با شلیک دو موشک ریم-۶۶ استاندارد از ناو یو اس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار پایی بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیرایرانی و ۶۶ کودک(زیر ۱۳ سال) بودند، جان باختند. آخرین اثر سینمایی مسعود ده نمکی، «زندانی‌ها» محصول سال ۱۳۹۷ بود که کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را خود او بر عهده داشت؛ این فیلم در ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای کشور اکران شده بود. او در این میان تولید ۳ سریال «دادستان»، «آزادی مشروط» و «رستگاری» را نیز کارگردانی کرده است. مسعود ده‌نمکی این روزها سریال جدیدی در گونه ماورایی را با نام «رستگاری» تولید می‌کند که بیش از ۲۰ بازیگر صاحب نام سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش می‌کنند و قرار است در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی