[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آمریکا توانایی حمله نظامی به ایران را ندارد، روزنامه شیراز نوین

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: قدرت جمهوری اسلامی با دیگر کشورها متفاوت است و آمریکا توانایی حمله نظامی به ایران را ندارد. به گزارش ایرنا، سردار ایرج مسجدی روز جمعه در سخنرانی در جمع نمازگزاران در مصلای این شهر، افزود: آمریکا برای ایران پیغام می‌فرستد جبهه مقاومت نیروهای ما را نزدند؛ زیرا ما به دنبال توسعه جنگ نیستیم. وی شهادت حاج قاسم سلیمانی را یکی از تلخ‌ترین اتفاقات ایران دانست و ادامه داد: راه این شهید بزرگوار ادامه دارد. مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سردار شهید سلیمانی برای اینکه ایران در منطقه از تهدیدها دور باشد و کسی وسوسه تهدید جمهوری اسلامی را نداشته باشد، اقدامات ارزشمندی را انجام داده است. وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ناجوانمردانه و با دستور مستقیم رئیس‌جمهور آمریکا به شهادت رسید، افزود: ترور، جنگ، خشونت و ظلم اختصاص به انقلاب ندارد. صلح‌آمیزترین، مهربان‌ترین کشور و نظام همین ایران اسلامی است، ولی جنگ و ظلم را بر ما تحمیل می‌کنند.
سردار مسجدی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه و حامی اصلی جبهه مقاومت تبدیل شده است. وی افزود: مبارزان فلسطینی بیش از ۹۰ سال با صهیونیست در حال جنگ هستند و رژیم صهیونسیتی وحشیانه به غزه حمله می‌کند.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونسیتی آدم‌کش است و به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست؛ زیرا از لابی قدرتمند بین‌المللی در آمریکا و اروپا برخوردار است. وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی نیروهای حماس و جهاد اسلامی را ترور و اسیر می‌کرد و برای اشغال غزه برنامه داشت، افزود: عملیات حماس یک عملیات پیش‌دستانه بود تا غزه اشغال نشود. صهیونیست‌ها اگر به دنبال انتقام بودند، با حماس می‌جنگیدند؛ نه اینکه ۳۰ هزار مردم بی‌گناه را شهید و ۵۰ هزار نفر را زخمی کنند. سردار مسجدی با بیان اینکه بعد از انقلاب، نظام جمهوری اسلامی دست به مظلوم داد و در مقابل ظلم و ظالم ایستاد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس آرمان‌های شهدا مقابل اسرائیل ایستاد و پشتوانه ملت‌های اسلامی شد. وی افزود: ایران یک پشتوانه واقعی برای فلسطین است و ملت با شرف ما به کمک مقاومت آمد تا جان بگیرد و قدرت پیدا کند. مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگر تا دیروز جبهه مقاومت فلسطین با سنگ می‌جنگید، امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است. به گفته مقامات اسرائیل، این کشور پنجمین ارتش دنیا را دارد، ولی امروز با گذشت بیش از ۱۰۰ روز در جنگ با مقاومت ناتوان مانده است. وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۱۰ درصد حماس را نابود نکرده‌اند، ولی با همه توان اقدام به کشتار افراد بی‌گناه کرده‌اند، افزود: آمریکا در حال اداره کردن جنگ است، اما باز هم متحمل شکست شده و مقاومت امروز با موشک می‌جنگد. سردار مسجدی با بیان اینکه مردم فلسطین تا آخرین نفس ایستاده‌اند، تصریح کرد: با همه جنایت‌های صهیونیست‌ها، یک خانواده حاضر نیست فلسطین را ترک کند. وی افزود: امروز خانواده‌های فلسطینی جوان خود را راهی جنگ در محور مقاومت می‌کنند و اعتقاد دارند حاضرند جان دهند، اما وطن خود را ندهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی