[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایش فیلم «خانه دوست کجاست؟» در موزه هنرهای معاصر، روزنامه شیراز نوین


فیلم  «خانه دوست کجاست؟» به کارگردانی عباس کیارستمی در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.
به گزارش ایسنا، نمایش این فیلم که در ادامه برنامه «مروری بر آثار عباس کیارستمی» گنجانده شده، ساعت ۱۵، روز یکشنبه اول بهمن در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران انجام می‌شود.
«خانه دوست کجاست؟» به کارگردانی و نویسندگی عباس کیارستمی در سال ۱۳۶۵ ساخته شد؛ این فیلم بخش نخست اول از سه‌گانه کوکر است ‌و دو فیلم دیگر «زیر درختان زیتون» و «زندگی و دیگر هیچ» که پس از این فیلم ساخته شدند.
داستان فیلم « خانه دوست کجاست؟» درباره یک بچه‌مدرسه‌ای است که متوجه می‌شود که دفتر دوستش را به اشتباه برداشته ‌است؛ بنابراین از خانه بیرون می‌رود تا او را پیدا کند و دفتر را به او پس دهد، اما راهی دشوار و دراز در پیش است و فرصتی اندک. پسربچه که در روستای کناری زندگی می‌کند به بهانه خرید نان از خانه خارج می‌شود و تا غروب آن روز به دنبال خانه دوستش می‌گردد، اما نمی‌تواند خانه را بیابد و غمگین به خانه خودشان برمی‌گردد، ولی تصمیم می‌گیرد تکالیف دوستش را برایش بنویسد تا مانع اخراج شدن او شود و صبح فردا دفتر را به او برساند.
علاقه‌مندان برای شرکت دراین جلسه می‌توانند به خیابان کارگرشمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران حضور یابند؛ ورود برای علاقه‌مندان رایگان و آزاد است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی