[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

«هاوایی» در حال اکران است، روزنامه شیراز نوین


تهیه‌کننده فیلم «هاوایی» درباره اطلاعیه سازمان سینمایی مبنی بر اعمال اصلاحات این فیلم و شائبه توقیف آن بیان کرد که فیلم از پرده پایین نیامده است و با اعمال اصلاحات همچنان در حال اکران است.
به گزارش ایسنا به‌نقل از روابط عمومی برنامه، مرتضی شایسته، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هاوایی» در گفت‌وگویی با برنامه «بسته پیشنهادی» درباره وضعیت این فیلم و اینکه قابل اکران است یا توقیف در توضیحاتی بیان کرد: این فیلم در اکران با اقبال خوبی هم مواجه شد از برخی گله دارم و پیگیری می‌کنم، ولی درباره فیلم بگویم که روند آن خیلی مثبت است. وی ادامه داد: فیلم را به هیچ‌وجه پایین نیاوردند، چون برخی گفتند فیلم پایین کشیده شده است تا اصلاح شود، اما این‌گونه نبود. شایسته اضافه کرد: از آقایان محمد خراعی، روح‌الله سهرابی و حبیب ایل بیگی مسئولان سینمایی ممنونم که پای فیلم ایستادند، اصلاحاتی دادند که انجام شد و دوباره فیلم را اکران کردیم.
او درباره کم و کیف اصلاحات فیلم هم عنوان کرد: اصلاحات واردشده به فیلم خیلی جزیی بود که بلافاصله هم در سراسر ایران انجام شد و اکران ادامه پیدا کرد؛ در واقع فیلم از دور اکران خارج نشد.
شایسته تصریح کرد: فیلم محصول سال ۹۸ است و امسال اکران شد، اصلاحات هم چند کلمه بود که هیچ‌گونه تأثیری بر ساختار فیلم نداشت.
این تهیه کننده اظهار کرد: مسئولان سینمایی کمک کردند و فیلم اکران شد وگرنه هنوز هم بعد از این چند سال منتظر می‌ماند؛ داستان فیلم درباره خروج از کشور است که به طنز کشیده شده و بسیار هم آموزنده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی