[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نماینــــده شیـــراز دو رقــــمی شد!، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز در لیگ برتر بانوان مقابل صدرنشین رقابت‌ها تن به شکستی بسیار سنگین داد.
به گزارش ایسنا، در هفته نهم این رقابت‌ها، بعد از ظهر روز جمعه، 29 دی‌ماه تیم فرا ایساتیس کران فارس در شهر بم استان کرمان به مصاف تیم صدرنشین خاتون بم رفت.
تیم خاتون بعد از رضایت دادن به تساوی بدون گل در ایلام مقابل پالایش گاز به دنبال آن بود تا بتواند یک پایان موفق در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان به ‌ثبت برساند. 
این تیم در همان ده دقیقه نخست موفق شد دوبار دروازه شیرازی‌ها را باز کند؛ مونا محمودی و سمانه چهکندی زننده این دو گل در دقایق 4 و 8 بازی بودند. خاتون در تا پایان نیمه اول دوبار دیگر نیز موفق شد دروازه میهمان خود را باز کند. مونا محمودی و زهرا قنبری این دو گل را به ثمر رساندند.در نیمه دوم شهناز جعفری و زهرا قنبری یک‌بار و سارا دیدار و نگین زندی هرکدام دو بار دیگر دروازه ایساتیس را فرو ریختند و نماینده فارس تنها توانست یکی از این گل‌ها را پاسخ دهد.
بدین‌ترتیب بمی‌ها با ثبت بهترین برد این فصل لیگ برتر فوتبال زنان، توانستند هم به دوران صدرنشینی‌شان تداوم بخشند، هم رکورد شکست‌ناپذیری‌شان را حفظ کنند و هم با یک پیروزی خاطره‌انگیز به استقبال تعطیلات زمستانه بروند. اما فرا ایساتیس کران با این شکست که سنگین‌ترین شکست یک تیم در رقابت‌های سال جاری بود، 7 امتیازی باقی‌ مانده و با دو پله سقوط در رتبه هشتم جدول 10 تیمی رقابت‌ها قرار گرفتند؛ ضمن اینکه این تیم حالا با 32 گل خورده، ضعیف‌ترین خط دفاعی رقابت‌ها را در اختیار دارد.
نماینده شیراز در هفته دهم رقابت‌ها روز شنبه، 14 بهمن‌ماه در شیراز به مصاف آوا تهران خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی