[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شگفتی نیمه‌کاره بچه‌هــــــــــــای عمــــــوتــــه!، روزنامه شیراز نوین

اردن با عقب‌نشینی در نیمه دوم فضا را برای درخشش بازیکنان کره مهیا کرد تا در نهایت با تساوی میدان را ترک کند.
به گزارش ورزش سه، دیروز شنبه در ادامه جام ملت‌های آسیا، اردنی‌ها در وقت‌های اضافه پیروزی را با تساوی عوض کردند تا دومین شگفتی جام رقم نخورد؛ این بازی با نتیجه دو بر دو با تساوی به پایان رسید.
کره‌ای‌ها در این مسابقه خیلی زود با حرکت در عمق سون هیون مین صاحب ضربه پنالتی شدند و ستاره تاتنهام پشت این توپ قرار گرفت و با ضربه چیپ به زیبایی دروازه اردن را باز کرد تا این مسابقه برای کره‌ای‌ها یک بازی ساده به نظر برسد.
اما در ادامه مسابقه اردنی‌ها فراتر از تصور ظاهر شدند و فوتبال هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتند؛ حملات پرتعداد آنها ثمربخش بود و روی ضربه کرنر مدافع کره، پارک یانگ وو به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
تیم ملی اردن در دقایق پایانی نیمه نخست با حرکت موسی التعمری درون محوطه کره جنوبی صاحب موقعیت شد و ضربه فنی این بازیکن توسط مدافعان کره برگشت داده شد و برگشت این توپ را یزان النعیمات با ضربه روی پا و چکشی به زیبایی وارد دروازه کرد.
نیمه دوم شرایط متفاوتی داشت و کره‌ای‌ها تلاش زیادی برای به تساوی کشیدن بازی داشتند، اما مهاجمان این تیم در خلق موقعیت چندان موفق نبودند و با ارسال از جناحین و گاهاً پاس‌های کوتاه پشت محوطه جریمه شانس گل‌زنی خود را دنبال می‌کردند.تعویض‌های پرتعداد یورگن کلینزمن هم تأثیری روی روند بازی کره نداشت و تا دقیقه نود شکست خورده بودند، اما در نهایت ارسال‌های بازیکنان کره جواب داد و در سمت مخالف کاپیتان این تیم صاحب توپ شد و با پاس کوتاه هوانگ این بئوم را صاحب توپ کرد؛ ضربه این بازیکن در اولین دقیقه وقت‌های اضافه بازی را به تساوی کشید.
با نتیجه‌ای که رقم خورد دو تیم کره جنوبی و اردن 4 امتیازی شدند و همه‌چیز به هفته آخر مسابقات کشیده شد تا در صورت پیروزی بحرین مقابل مالزی هر سه تیم شانس صعود داشته باشند، اردن در حال حاضر با تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه E قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی