[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهید شاملی دیگر آن تیم پرمهره سابق نیست، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
مربی پیشین تیم ملی هندبال و سرمربی فعلی تیم شهید شاملی کازرون می‌گوید بازی‌های سخت این تیم سپری شده و با شروع مجدد رقابت‌ها، جدول دستخوش تغییراتی خواهد شد.
لیگ برتر هندبال کشورمان چند هفته‌ای‌ است که به خاطر اردوهای تیم ملی و شرکت این تیم در بازی‌های قهرمانی آسیا، دچار وقفه شده است.
از آخرین باری که نماینده فارس در لیگ برتر به میدان رفت، بیش از یک ماه و نیم می‌گذرد؛ روزی که شهید شاملی در کازرون میزبان پلیمر خرم‌آباد بود و با برتری 31 بر 27 ششمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد.
این تیم در رقابت‌های نیم فصل نخست تنها یک‌بار تن به شکست داد که آن‌هم در خانه مقابل تیم صدرنشین مس کرمان بود. کرمانی‌ها در هر هفت بازی این فصل پیروز شده‌اند و بالاتر از گیتی پسند اصفهان و شهید شاملی کازرون در صدر جدول قرار دارند.
تعطیلات لیگ برتر همچنان ادامه دارد و بازی‌ها از اواسط بهمن از سر گرفته خواهند شد.
سرمربی تیم شهید شاملی کازرون در خصوص وضعیت فعلی این تیم گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات و با وجود مشکلات زیادی که داشتیم، اما سعی کردیم تمرینات خود را از سر بگیریم؛ تمرینات را با نفراتی که همراه تیم ملی نیستند انجام دادیم.
حمیدِ صادق شاه نشین درباره میزان نفرات شهید شاملی در ترکیب تیم ملی اظهار کرد: محمد صفری، کامیار طاهری، کیارش طاهری و امیرعباس سلطانی؛ چهار بازیکن تیم ما هستند که هم‌اکنون در معیت تیم ملی به سر می‌برند.
وی درباره مشکلات مالی این تیم هم گفت: تیم ما مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی دارد؛ ضمن اینکه امسال تیم شهید شاملی نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ مهره هم تغییر گسترده‌ای داشته است. تیم ما خیلی جوان‌تر شده و بازیکنان سرشناس و چهره‌های نامدار کمتری داریم. در سال‌های گذشته، شهید شاملی اندازه دو تیم بازیکن داشت و دست مربیان برای تعویض کاملاً باز بود. 
صادق شاه نشین افزود: متأسفانه به‌جز مالک تیم و همچنین معاونت تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش که همه‌جوره هوای تیم را دارند، سایر مسئولان شهرستان و استان به قول‌هایی که داده بودند عمل نکردند و تیم ما مشکلات سخت اقتصادی را سپری می‌کند.
سرمربی شهید شاملی در خصوص تنها شکست این تیم در مسابقات نیم‌فصل نخست نیز گفت: ما در هفته پنجم رقابت‌ها در کازرون میزبان مس کرمان بودیم، اما متأسفانه آن روز، روز ما نبود. خیلی هم جنگیدیم، اما متأسفانه دچار اشتباهاتی شدیم؛ بچه‌ها نتوانستند آن چیزی که می خواستیم را در زمین پیاده کنند. در دقایق پایانی هم خیلی نزدیک شدیم به حریف و می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم، اما مقابل بازیکنان باتجربه حریف در لحظات پایانی بازی را واگذار کردیم.
وی در پایان عنوان کرد: ما بازی‌های سخت خود را مقابل تیم‌های مدعی در همان هفت هفته نخست انجام داده‌ایم و تا پایان نیم‌فصل، با تیم‌های پایین‌جدولی بازی خواهیم کرد؛ در حالی که سایر مدعیان باید با یکدیگر رقابت کنند و با توجه به امتیازاتی که از دست خواهند داد، امیدوار هستیم که رتبه‌ای بهتر از سومی را در انتهای نیم‌فصل اول از آن خود کنیم. به گزارش شیرازنوین، تیم هندبال شهید شاملی کازرون در هفته هشتم رقابت‌ها روز یکشنبه 15 بهمن‌ماه در شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد به مصاف تیم فراز بام خائیز این شهر می‌رود. فراز بام در تمامی دیدارهای این فصل خود شکست خورده و بدون امتیاز در رتبه انتهایی جدول 12 تیمی رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی