[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تحقق مصرف بهینه با دانش‌افزایی، روزنامه شیراز نوین

دوره آموزشی یک‌روزه تخصصی برق و انرژی، ویژه اصحاب رسانه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز برگزار شد.
صبح چهارشنبه 27 دی، دوره آموزشی تخصصی ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه حوزه برق و انرژی به همت شرکت‌های تابعه صنعت برق و به میزبانی شرکت توزیع برق شیراز، برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در سخنان آغازین این دوره آموزش تخصصی، با اشاره به جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی، ایجاد آگاهی و امیدآفرینی، بر لزوم توجه به آموزش‌های تخصصی ویژه فعالان رسانه تأکید کرد.
محمدرضا سلاحی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی تخصصی، با توجه به ضرورت آشنایی هرچه بیشتر اصحاب رسانه با مباحث حوزه برق و انرژی و اهمیت مدیریت مصرف و شیوه‌های اثرگذار در مدیریت مصرف انواع انرژی به ویژه برق، برنامه‌ریزی و برگزار شده است.
سلاحی افزود: یکی از مباحث مهم در عصر حاضر، شیوه‌های مناسب استفاده از انرژی، با هدف کاهش زیان‌ها و تبعات بعضاً جبران‌ناپذیر مصرف بی‌رویه و نامتعارف در جوامع مختلف است. وی با اشاره به جایگاه رسانه و فعالان رسانه به ویژه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، گفت: این جایگاه، ضرورت ارتقای دانش تخصصی و آشنایی دقیق خبرنگاران و اصحاب رسانه با مفاهیم و مباحث مرتبط با حوزه انرژی، خصوصاً شیوه‌های کارآمد در مدیریت مصرف را بیش از پیش مشهود کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با یادآوری اینکه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اثرگذاری عمیق و ماندگاری در ارتقای آگاهی و اطلاعات شهروندان و تنویر افکار عمومی دارد، اهمیت داشتن نگاه تخصصی از سوی فعالان رسانه را متذکر شد. سلاحی گفت: بر این اساس، دوره آموزشی یک‌روزه‌ای به میزبانی این شرکت ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه حوزه برق و انرژی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. او افزود: این دوره آموزشی روز چهارشنبه 27 دی‌ماه، در محل امور یک توزیع نیروی برق شیراز و با حضور جمع کثیری از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان رسانه‌های استان فارس برگزار شد.
سلاحی گفت: در این دوره آموزش تخصصی 8ساعته که خوشبختانه با استقبال مطلوب اصحاب رسانه همراه بوده، مباحث تخصصی مرتبط با حوزه برق و انرژی که در خبر و اطلاع‌رسانی اثر دارد و همچنین موضوعات مربوط به شیوه‌های مدیریت مصرف و راهکارهای اثرگذار در ارتقای آگاهی جامعه پیرامون این مباحث، طرح و ارائه شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی