[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افزایش بهره‌وری با هم‌افزایی، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه ۲ بر تعامل با دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد مقدس‌زاده در دیدار با ریاست اداره‌کل ثبت احوال شیراز گفت: مجموعه ثبت احوال از دستگاه‌هایی است که خدمات جامع و دقیقی به شهروندان ارائه می‌کند و شهرداری در چارچوب‌های قانونی آمادگی همکاری به منظور رشد کیفیت خدمت‌رسانی را دارد.
وی با بیان اینکه شأن خدمتگزاری به مردم را بزرگ‌ترین رسالت خود می‌دانیم، اظهار داشت: مدیریت شهری آماده همکاری با تمامی ارکان بخش‌های دولتی و خصوصی به منظور بهبود شرایط خدمت‌رسانی است و در همین راستا همکاری منسجمی را با ثبت احوال در دستور کار قرار می‌دهیم. 
 در ادامه این نشست، محمدتقی تذروی از ثبت احوال استان فارس به عنوان یک مجموعه بزرگ خدمات‌رسان یاد کرد و افزود: رضایتمندی مردم در صدر امور است و بر این اساس مدیریت شهری آماده تعامل و همکاری با دستگاه‌های خدمات‌رسان است.
در ادامه، ریاست اداره کل ثبت احوال شیراز با تقدیر از نگاه تعاملی مدیریت شهری، خواستار بهره‌مندی از توانمندی‌های شهرداری منطقه ۲ به منظور تکمیل طرح‌های عمرانی مجموعه شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی