[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ضرورت ایجاد ابتکار در استاندارد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با حضور در سازمان استاندارد استان، از این مجموعه بازدید کرد و در جمع پرسنل این اداره کل حاضر شد و به بررسی مشکلات و دستاوردهای آن اداره کل پرداخت.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه با حضور در سازمان استاندارد فارس، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این اداره کل از نزدیک در جریان فعالیت‌های این سازمان قرار گرفت. استاندار فارس در جمع پرسنل شاغل در این مجموعه با تبریک ایام پرخیر و برکت ماه رجب، از تلاش‌های کارکنان این سازمان تقدیر کرد و اظهار داشت: وقتی سازمانی در مقایسه با سایر دستگاه‌های همکار و هم‌تراز خود رتبه‌های برتر را کسب می‌کند، یعنی فعالیت و اقدامات مؤثری انجام داده است.
ایمانیه، خلاق بودن، پاکدستی و وقت‌گذاری را از ویژگی‌های بارز مدیرکل سازمان استاندارد فارس عنوان کرد و در ادامه خواستار توسعه و گسترش روزافزون فعالیت‌های این سازمان شد و به بیان برخی مطالب مطرح شده از جانب پرسنل این اداره کل پرداخت.
نماینده عالی دولت در فارس در پاسخ به موضوع فرسوده بودن ساختمان‌های این سازمان گفت: پیشنهاد می‌کنم از ظرفیت مولدسازی استفاده کنید؛ تمام عواید حاصل از آن در اختیار خودتان قرار می‌گیرد و با آن ساختمانی خوب، مجهز و به‌روز آماده خواهید کرد. مجدداً عنوان می‌کنم بودجه‌های سنواتی اختصاص یافته به تنهایی کفایت حل مشکلات عمرانی را نمی‌کند؛ لذا می‌بایست به موضوع مولدسازی با درایت توجه شود.
وی بر ضرورت تغییر شرایط حاکم بر سازمان استاندارد تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید پس از هم‌اندیشی، ساختار جدیدی برای سازمان پیشنهاد دهید و بعد از اخذ مجوزهای لازم از تهران، فارس به‌عنوان پیشتاز در این زمینه اقدام کند.
 ایمانیه از دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان چهار دستگاه بزرگ و درگیر با سازمان استاندارد نام برد و افزود: می‌توانیم در سازمان‌هایی که مراودات اداری و هم‌پوشانی و همکاری فراوانی با سازمان استاندارد دارند، با کارشناسی لازم، واحدی به‌عنوان واحد استاندارد تعریف کنیم؛ به‌گونه‌ای که ضوابط هر دو سازمان رعایت شود.
رئیس شورای استاندارد فارس با تأکید بر اینکه از مباحثی که با حیات مردم سروکار دارند به هیچ عنوان عدول نخواهیم کرد، خاطرنشان ساخت: توقعات خود را از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهرداران، راه و شهرسازی و نظام مهندسی اعلام کنید تا پس از تصویب در کارگروه‌های قانونی، به‌صورت تکلیف به آنان ابلاغ شود؛ سپس می‌توانید عدم اجرای تعهدات یا انجام اقدام خلاف وظیفه را به صورت رسمی و قانونی پیگیری کنید.
استاندار فارس در ادامه بر ضرورت نظرسنجی از مراجعان سازمان‌ها تأکید کرد و افزود: استانداری فارس در این زمینه پیش‌قدم می‌شود. توقع مراجعان و بخش خصوصی از استانداری فارس احصا شود و پس از آن در قالب یک فرم نظر سنجی در اختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد و نتایج حاصل از تکمیل این فرم‌ها مورد ارزیابی قرار 
گیرد.
 وی در ادامه به مباحثی همچون تأمین مسکن کارکنان، بودجه‌های سالیانه و تأمین وسایل سخت‌افزاری پرداخت و دستوراتی نیز صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی