[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

قهرمانی تأمین اجتماعی فارس در مسابقات ورزشی کشور، روزنامه شیراز نوین

قهرمانی تأمین اجتماعی فارس در مسابقات ورزشی کشور

قهرمانی تیم بانوان بازنشستگی کارگری استان فارس در سوپر جام والیبال بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور(طرح مرشدان) به مقام قهرمانی دست یافت. 
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی استان فارس، تیم والیبال بازنشستگان کارگری در قسمت بانوان با شرکت در سوپرجام المپیاد سراسری بازنشستگان و مستمری بگیران(طرح مرشدان) که در مجموعه نگین غرب سازمان تأمین اجتماعی در شهر تهران برگزار شد، توانست با شکست تیم گلستان قهرمان والیبال بانوان همکار سازمان تأمین اجتماعی به قهرمانی سوپر جام این دوره از رقابت‌ها نیز دست پیدا کند.
اداره کل تأمین اجتماعی فارس کسب این مقام را به اعضای این تیم که از خانم‌ها لیلا کارگری، سکینه امینی زاده، افسانه کریمی، رزیتا کیانی، عصمت کیامرثی فر، مهری ایرانی، مهرانگیز جمشیدی، زهرا کریم آزاد، لیلا رفیعی، سپیده گلزار و معصومه حمیدی به سرپرستی خانم رقیه پورحسینی تشکیل شده بوده را به جامعه کارگری استان و هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان تبریک می‌گوید. 
شایان ذکر است المپیاد سراسری بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی(طرح مرشدان) هرساله جهت ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی در بین جامعه بازنشستگان تأمین اجتماعی در رشته‌های متنوع برگزار می‌گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی