[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بزرگداشت شاهچراغ(ع) به شکل ویژه برگزار شود، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، با اشاره به قرار داشتن در آستانه ۱۷ رجب سالروز شهادت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) گفت: مراسم بزرگداشت آن امامزاده جلیل‌القدر به شکل مطلوب و ویژه برگزار شود.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز افزود: حضرت شاهچراغ(ع) افتخار مردم فارس و شیراز است و ایشان در شیراز به دست ظالمان دولت عباسی به شهادت رسیده و لازم است که احترام ویژه بگذاریم.
وی ادامه داد: حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) جایی است که بیشترین حضور مردم شیراز و زائران و مسافران دیگر نقاط کشور را در آنجا شاهد هستیم و باید بزرگداشت این روز را به شکل خاص برگزار کنیم.
او اظهار کرد: هم‌زمان با روز شهادت آن حضرت، موکب ۱۵هزار شهید استان فارس با پرچم امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر حرکت خواهد کرد. امام‌جمعه شیراز، با اشاره به در پیش بودن سالروز ورود تاریخی امام به کشور و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ و با پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، ملت ایران روزبه‌روز عزتمندتر شد.
آیت‌الله دژکام افزود: امام راحل(ره) در روز ۱۲ بهمن ۵۷ پس از ۱۵ سال تبعید، پیروزمندانه به کشور بازگشتند و مردم ایران ثابت کردند که دلشان همیشه در هوای دیانت می‌تپد و هیچ‌گاه از آن جدا نیستند.
وی، ضمن تأکید بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه مبارک فجر افزود: امام راحل روزی که وارد کشور شدند، در در بهشت زهرا فرمودند که من به پشتوانه مردم تو دهن این دولت می‌زنم و رهبر معظم انقلاب هم اخیراً فرمودند که کانون این حرکت مردم هستند و این بیانگر نقش مردم در حکومت جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: سال گذشته بسیاری تلاش می‌کردند که بگویند جوانان ما ادامه راه انقلاب نیستند و می‌گفتند که جوانان دین را نمی‌خواهند و امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شاهد یکی از اجتماعات بزرگ با حضور نوجوانان و جوانان که همگی یک‌صدا فریاد می‌زنند ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده تا کسانی که در گوش خودشان پنبه گذاشته‌اند، بشنوند.
آیت‌الله دژکام افزود: قطعاً همین جمعیت جوانان و نوجوان برای حضور در انتخابات پیش رو نیز کار خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی