[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رشد رضایتمندی با خدمت‌رسانی بی‌واسطه به شهروندان ، روزنامه شیراز نوین

شهرداری منطقه ۶ شیراز، یازدهمین ایستگاه بازدید نظارتی مدیریت شهری با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه ۶ شیراز یازدهمین ایستگاه بازدید نظارتی مدیریت شهری با هدف خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی بود.
شهردار کلان‌شهر شیراز با تبریک میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار کرد: در یازدهمین بازدید نظارتی و میز خدمت شهرداری شیراز، میزبان دیدار بدون واسطه با مردم در شهرداری منطقه ۶ بودیم.
بنا به اظهار محمدحسن اسدی، در این دیدار چهره‌به‌چهره و بدون واسطه، مسائل مردمی بحث و بررسی و در خصوص آنها اتخاد تصمیم شد. دیدار با کارکنان منطقه ۶، طبق روال بازدیدهای نظارتی نیز انجام شد که این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بر پیگیری موضوعات مطرح شده تأکید کرد. شهردار کلان‌شهر شیراز به جمع‌بندی موضوعات شهرداری منطقه ۶ در جلسه ارائه گزارش عملکرد نیز پرداخت و به آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های این منطقه در دهه فجر پرداخت.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در خصوص بازدید نظارتی از شهرداری منطقه ۶ یکی از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها را دیدار چهره به چهره با مردم دانست و گفت: در این دیدار مدیریت شهری و برخی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دیداری مستقیم و چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان، درخواست‌های آنها را پاسخ‌گو بودند.
محمدتقی تذروی افزود: در این جلسه، گزارشی از شهردار منطقه در خصوص پروژه‌های عمرانی و اجرایی نیز ارائه شد و عملکرد آن منطقه توسط معاونان شهردار مورد ارزیابی قرار گرفت. وی هدف دیگر این بازدیدها را دیدار چهره به چهره با کارکنان خدوم شهرداری در مناطق و سازمان‌ها بیان کرد و گفت: گزارش فعالیت‌ها، بیان موانع و مشکلات آنها از مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهایی هم مطرح شد. نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ارزیابی خود را از بازدیدهای نظارتی مثبت اعلام و ابراز امیدواری کرد تا پایان دوره ششم تمامی سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌ها را بازدید و رفع عیوب کرده و بدین وسیله رضایتمندی مردم را فراهم کرده باشیم‌. رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: کلید خوردن بازدیدهای نظارتی توسط مدیریت شهری شیراز به همراهی اعضای شورای اسلامی شهر از تدابیر ارزشمندی است که شایسته تقدیر و تشکر است. مسعود زارعی افزود: در این بازدیدها فرصتی فراهم شد که از نزدیک صدای مردم را بشنویم و مستقیماً در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیریم. عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۶ همچنین از حفظ و کنترل پهپادی محدوده باغات قصردشت خبر داد و گفت: این موضوع در راستای حفظ و صیانت از باغات در دستور کار قرار گرفته است. رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از تشکیل هفت کارگروه در منطقه ۶ خبر داد. سخنگو و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: در سلسله‌بازدیدهای نظارتی که توسط شهردار شیراز به همراهی معاونان و برخی اعضای شورای شهر انجام می‌شود، شهرداری منطقه ۶ شیراز دارای یک نکته بارزی است و آن اینکه نسبت به دیگر مناطق، بافت متنوعی دارد.
سیده مریم حسینی افزود: با توجه به اینکه منطقه ۶ یک منطقه برخوردار است، اما با وجود محلاتی چون جوادیه، پردیس، شهرک لاله، دینکان و منصورآباد نیاز به زیرساخت‌های خاص دارد و باید به آنها رسیدگی شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از نگاه و توجه خاص شورا و شهرداری شیراز در حفظ باغات این منطقه سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با بررسی‌هایی که انجام و راهکارهایی که در نظر گرفته می‌شود، بتوانیم مانع از بین رفتن باغات شویم. رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تصریح بر بازدیدهای دوره‌ای از حوزه‌های مختلف شهرداری اظهار کرد: در این بازدید نیم‌روزی، مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراجعات عمومی در دستور کار قرار گرفت و عموماً مطالبات همشهریان در خصوص مباحث شهرسازی و خدمات شهری بود. 
مصطفی کیانی رحیمی با اشاره به این نکته که شهرداری منطقه ۶ به واسطه نوع قرارگیری از حیث پهنه‌ای و هم به سبب وسعت از مناطق مهم و پرتوجه برای تولید مسکن است، بیان کرد: در این بازدید از حیث مراجعات شهروندان با جمعیتی کثیر مواجه بودیم. وی اضافه کرد: در این بازدید، دیداری با همکاران در این منطقه انجام شد و بعد از آن طی یک جلسه، اقدامات و عملکرد، ظرفیت‌هایی که در سطح منطقه برای توسعه سرانه‌ای خدمات عمومی و هم برای توسعه اقتصاد مسکن وجود داشت، مورد بررسی قرار گرفت. رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار امیدواری کرد: حاصل جمع این بازدیدها به ویژه بازدید از این منطقه، مثمر نتایج مثبت بوده و رضایتمندی همشهریان عزیزمان را در پی داشته باشد‌. شهردار منطقه ۶ شیراز نیز با مؤثر دانستن این دسته برنامه برای ارتباط بدون واسطه بین مسئولان شهری و شهروندان برای گره‌گشایی از مشکلات و بررسی دغدغه‌های مردم گفت: در برپایی این میز خدمت‌ها می‌توان بخشی از نیازهای شهروندان را در این ملاقات‌ها و دیدارهای عمومی مسئولان و مردم شنید و نسبت به مرتفع کردن آنها برنامه‌ریزی و اقدام کرد. مسعود قادری برگزاری میز خدمت را فرصتی برای شهروندان دانست تا با حضور در این برنامه به‌صورت مستقیم پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند‌.
وی همچنین به تسریع و ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان بر اساس سیاست‌گذاری مدیریت شهری تأکید و بیان کرد: در دهه فجر سال جاری در سطح منطقه آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری ۱۳ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰هزار میلیارد ریال برنامه‌ریزی شده است که از این میزان ۸ پروژه با اعتبار ۱۷هزار و ۷۴۸میلیارد ریال افتتاح و ۵ پروژه با اعتبار بالغ‌ بر ۱۲هزار و ۳۵۵میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.
بنا بر این گزارش، دیدار چهره به چهره مردمی در میز خدمت برگزار شده، گفت‌‌وشنود با مدیران و کارکنان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه‌ بررسی مسائل منطقه به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه از موارد این بازدید نظارتی نیم‌روزی مدیریت 
شهری بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی