[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کلــوپ: دیگـــــر انـــــرژی نـــــدارم، روزنامه شیراز نوین

خبر کوتاه بود: «یورگن کلوپ در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد»!
 به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ روز جمعه تأیید کرد که در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد که شوک بزرگی به این باشگاه و هوادارانش بود.
لیورپول همچنین تأیید کرده است که دستیاران کلوپ، پپین لیندرز و پیتر کراویتز و همچنین ویتور ماتوس، نیز در پایان فصل 24-2023 نیز باشگاه را ترک می‌کنند.
کلوپ به وب‌سایت رسمی قرمزها گفت: می‌توانم درک کنم که در این لحظه، وقتی برای اولین‌بار آن را می‌شنوید، برای خیلی‌ها شوکه‌کننده است، اما بدیهی است که می‌توانم آن را توضیح دهم یا حداقل سعی کنم آن را توضیح دهم. من مطلقاً همه‌ چیز این باشگاه را دوست دارم، همه ‌چیز را در مورد شهر دوست دارم، همه‌ چیز هوادارانمان را دوست دارم، من عاشق تیم هستم، من عاشق کارکنان هستم. من همه چیز لیورپول را دوست دارم، اما اینکه من همچنان این تصمیم برای جدایی را می‌گیرم به شما نشان می‌دهد که متقاعد شده‌ام که این تصمیمی است که باید بگیرم. کلوپ ادامه داد: چگونه می‌توانم آن را بگویم، دوران حضورم در لیورپول در حال اتمام است. من الآن مشکلی ندارم؛ بدیهی است که از قبل می‌دانستم که باید در یک مقطع این خبر را اعلام کنم، اما الآن کاملاً شرایطم خوب است. می‌دانم که نمی‌توانم این کار پرفشار را بارها و بارها و بارها و بارها انجام دهم.
بعد از سال‌هایی که با هم بودیم و بعد از تمام مدتی که با هم گذراندیم و بعد از همه چیزهایی که با هم گذراندیم، احترام به لیورپول بیشتر شد، عشق به تیم بیشتر شد و کمترین چیزی که به لیورپول مدیونم حقیقت است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی