[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تحقیر کی‌روش توسط ساوت گیت، روزنامه شیراز نوین

سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی در عصر تلخ دوشنبه سی‌ام آبان هزار و چهارصد و یک مقابل انگلیس به ثبت رسید.
به گزارش شیرازنوین، بعد از ماه‌ها انتظار، دیدار حساس ایران برابر انگلیس از راه رسید و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به صورت زنده تماشاگر این مسابقه هستند. دومین بازی جام جهانی 2022 قطر در شرایطی بین ایران و انگلیس در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار  ‌شد که حساسیت‌های بسیار زیادی بر این مسابقه حاکم بود.
ترکیب انگلیس: پیکفورد، تریپیر، مگوایر (71 اریک دایر)، استونز، شاو، رایس، بلینگام، ساکا (71 رشفورد)، ماونت (70 جک گریلیش)، استرلینگ (71 مارکوس رشفورد) هری کین (77 کالوم ویلسون)
سرمربی انگلیس: گرت ساوت گیت
ترکیب ایران: بیرانوند (19 سید حسین حسینی) محرمی، پورعلی گنجی، حسینی، محمدی (63 مهدی ترابی)، جهانبخش (46 علی قلی زاده)، علی کریمی (46 سعید عزت اللهی)، چشمی (46 محمدحسین کنعانی زادگان)، نوراللهی (77 سردار آزمون)، حاج صفی  طارمی
سرمربی ایران: کارلوس کی روش
 این بازی در نیمه اول اصلاً مطابق انتظارات کارلوس کی‌روش پیش نرفت و با یک تعویض اجباری در اثر مصدومیت بیرانوند، تیم ایران به شوک فرو رفت و فشار بی‌امان انگلیس روی دروازه سرانجام در دقیقه 35 جواب داد و لوک شاو با ارسال تماشایی خودش بلینگهام را صاحب موقعیت کرد تا گران‌ترین بازیکن بوندسلیگا با یک ضربه سر تماشایی دروازه ایران را باز کند. در ده دقیقه بعدی دو بار دیگر توسط ساکا و استرلینگ شاهد باز شدن دروازه ایران بودیم تا در نهایت نیمه اول به مهیب‌ترین شکل ممکن برای ایران به پایان برسد. در نیمه دوم هم این انگلیس بود که در دقیقه 62 توسط ساکا به گل چهارم دست یافت اما این گل را طارمی با پاس قلی‌زاده جبران کرد. در ادامه با ورود چندمهره خطرناک انگلیس، دو گل دیگر توسط مارکوش راشفورد و جک گریلیش(بازیکنان تعویضی) به ثمر رسید. 
در نهایت و در وقت‌های تلف شده بود که مهدی طارمی به لطف کمک داور ویدیویی صاحب ضربه پنالتی شد و گل دوم را به ثمر رساند. اما این سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی فوتبال ایران بود و سابقه نداشت که تیمی بتواند دروازه این تیم را شش بار باز کند. این در حالی بود که فدراسیون فوتبال چندماه پیش سرمربی موفق تیم ملی یعنی اسکوچیچ را اخراج کرده بود تا با کی‌روش پرتغالی نتایج آبرومندی در جام جهانی کسب کند!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی