[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

راه افزایش بهره‌وری شناسایی شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب افراد توانمند، کارشناس و خبره، منجر به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد خواهد شد. به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه، روز گذشته در نشست با هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی و نظام مهندسی معدن در شیراز گفت: همه اقشار و آحاد جامعه از جمله جامعه مهندسان باید در انتخابات حضور پررنگ داشته باشید و افرادی را انتخاب کنند که کارشناس و توانمند باشند تا بتوان در حوزه های مختلف روی آنها حساب باز کرد. او ادامه داد: کنار کشیدن از انتخابات باعث می‌شود افراد غیرکارشناس و ضعیف وارد مجلس شوند.
وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغاتی انتخابات در استان نیز گفت: راه‌اندازی این شبکه‌ها این فرصت را فراهم خواهد آورد که هر داوطلب بتواند علاوه بر معرفی خود، اهداف و برنامه‌های خود را نیز به شکل شفاف برای مردم تشریح کند.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش جامعه مهندسی استان برای شناسایی و معرفی راه‌های افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف شد و گفت: امروز میزان مصرف آب، برق و گاز در کشور ما در مقایسه با کشورهایی حتی وسیع‌تر و پرجمعیت‌تر به مراتب بیشتر است. ایمانیه افزود: باید با گسترش بهره‌وری در جامعه، منافع حاصل از آن را صرف توسعه و پیشرفت کشور و استان در ابعاد مختلف کنیم. وی با اشاره به صادرات بخشی از خدمات مهندسی گفت: این مهم که بیانگر توانمندی جامعه مهندسی کشور است و برای کشور ارزآوری نیز به همراه دارد. او ادامه داد: قبل از انقلاب برای انجام برخی کارهای حتی کوچک کشور به نیروی انسانی و مشاوران خارجی متوسل می‌شدیم، اما امروز اکثر کارها و فعالیت‌ها توسط نیروهای توانمند داخلی انجام می‌شود. وی اضافه کرد: یکی از فواید فشارهایی که دشمن به کشورمان آورد این بود که در ساخت بسیاری از تجهیزات به خودکفایی رسیدیم و بسیاری از کارها با ابتکار و فکر ایرانی پیش رفت و به نتیجه رسید.
گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی