[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

روزشمار پروژه‌های عمرانی به وقت فجر ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز: پروژه بزرگراهی سرلشکر شهید استوار در آستانه بهره‌برداری قرار دارد
روزشمار پروژه‌های عمرانی به وقت فجر 

دکتر اسدی: انسجام و هم‌دلی موجب پیشرفت قابل‌توجه پروژه‌های در حال اجرا ی شهر شیراز است 

شهردار کلان‌شهر شیراز به اتفاق قائم‌مقام، معاونین فنی و عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک و جمعی از رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل مرتبط از روند نهایی پنج پروژه بزرگ‌مقیاس درآستانه افتتاح شامل بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ، مجموعه ورزشی بوستان بعثت، پل نواب صفوی و بزرگراه سرلشکر شهید استوار بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی به اتفاق قائم‌مقام، معاونین فنی و عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک و جمعی از رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل مرتبط از روند نهایی پنج پروژه بزرگ‌مقیاس در آستانه افتتاح سپهبد شهید سلیمانی، ۵۵ متری جنوب حافظ، مجموعه ورزشی بوستان بعثت، پل نواب صفوی و بزرگراه سرلشکر شهید استوار بازدید کرد.
شهردار شیراز در این بازدید صبح‌گاهی و چندین ساعته بیان کرد: پروژه بزرگراهی  سرلشکر شهید استوار جزو پروژه‌های نهایی بوده و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد. محمدحسن اسدی تصریح کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی پیش رفته و حتی زودتر از زمان برنامه پیش‌بینی شده به بهره‌داری خواهد رسید. وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی شهرداری شیراز در بخش‌های مختلف از جمله سازمان عمران و بازآفرینی، معاونت فنی و عمرانی، شهرداری منطقه ۷، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان سیما و منظر، اداره کل املاک و معاونت مالی و اقتصادی تلاش شد تا پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال، به سرانجام برسند. شهردار شیراز از انسجام و هم‌دلی شکل‌گرفته در شهرداری سخن گفت و این مهم را موجب پیشرفت قابل‌توجه پروژه‌های در حال اجرا دانست. این مقام ارشد مدیریت شهری همچنین با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه بیان کرد: طی ایام‌الله دهه فجر ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه مدیریت شهری به بهره‌برداری رخواهد رسید و عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی