[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسی جام‌جهانی را هم ببرد بهتر از مارادونا نیست، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی با فتح جام جهانی هم از مارادونا برتر نخواهد شد و تنها با او برابر می‌شود.
تیم ملی آرژانتین امروز سه‌شنبه برابر عربستان قرار خواهد گرفت و کار خود در جام جهانی را شروع می‌کند. آلبی سلسته را بسیاری مدعی شماره یک قهرمانی می‌دانند به خصوص که هم لیونل مسی در فرم خوبی است و هم آرژانتین پس از مدت‌ها یک تیم واقعی در اختیار دارد.
خورخه بوروچاگا، زننده یکی از سه گل آرژانتین به آلمان در فینال جام جهانی 1986، به آاس گفت:«صادقانه بگویم که شرایط تیم ملی آرژانتین واقعاً خوب است و همه هیجان‌زده‌ایم. تیم انگیزه بالایی دارد و لیونل مسی هم در شرایط خوبی است. بدون شک فتح کوپا آمه‌ریکا در سال گذشته بار بزرگی از روی تیم برداشت و اضطراب تیم کمتر شده است. تیم روحیه بالایی دارد و امیدوارم شرایط دی‌ماریا هم بهتر شود. افسوس که آگوئرو به خاطر بیماری بازنشسته شد، در غیر این صورت او می‌توانست در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. در همه خطوط بازیکنان خوبی داریم که به مربی اجازه تغییر تاکتیک را می‌دهد. تجربه به من می‌گوید، تیمی ‌می‌تواند قهرمان شود که در بازی‌های مختلف بتواند به راحتی تغییر تاکتیک بدهد. ما در جام جهانی 1986 با یک سیستم کار را شروع کردیم و در مراحل مختلف سیستم تیم تغییر کرد. برای هر سیستم نیز بهترین بازیکنان را در اختیار داشتیم. این تیم بسیار شبیه به تیم سال 1986 است.»
بسیاری معتقدند لیونل مسی اگر جام جهانی را ببرد، بی حرف و حدیث، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد:«مسی در یک دهه اخیر بهترین بازیکن دنیا بوده است. در 40 سال گذشته با مارادونا و مسی ما بهترین‌های دنیا را داشتیم. زمانی دی استفانو به عنوان یک آرژانتینی بهترین بازیکن دنیا بود. این افتخاری برای آرژانتینی‌هاست. فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است ولی اگر او این جام را ببرد نیز بهتر از مارادونا نخواهد شد، البته معتقدم همین الان هم کمتر از او نیست. من هر دو را در یک سطح قرار می‌دهم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی