[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

بیمه رانندگان تاکسی پیگیری شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس بی‌واسطه پای سخنان برخی از تاکسی‌داران و مسافربران شهر شیراز نشست و از زبان رانندگان مشکلات آنها را شنید. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه بی‌واسطه پای سخنان جمعی از تاکسی‌داران و مسافربران شهر شیراز نشست.
استاندار فارس در این دیدار با اشاره بر اینکه به وجود همشهریانی همچون شما افتخار می‌کنم، گفت: شرافت و نجابت دو ویژگی بارز مسافربران است؛ رانندگی سخت و در شرایط‌ گوناگون برای برخی از افراد رنج‌آور است و حق شما این است که در حد توان و مقدورات برای کمک به شما تلاش کنیم. وی تصریح کرد: با کمک شما و ورود جدی‌تر شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ذی‌ربط برخی مشکلات را می‌توان کاهش داد.
محمد هادی ایمانیه به ضرورت پیگیری برای تحویل سریع تاکسی‌ها اشاره کرد و افزود: می‌بایست موضوع بیمه تأمین اجتماعی رانندگان از طریق سازمان کشوری پیگیری و مجدداً برقرار شود. وی افزود: رایگان بودن کپسول‌های سی‌ان‌جی را از طریق وزیر محترم نفت بررسی و امیدواریم ان‌شاءالله حل شود.
 نماینده عالی دولت در فارس با تأکید بر اینکه همواره آموخته‌ایم که باید از نقاط مثبت تشکر و پس از آن، نقاط منفی را بیان کنیم، گفت: اختصاص یکصد میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۵۰ میلیون وام از جانب شورای اسلامی شهر و شهرداری شیرازی اقدامی قابل تحسین است. شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشنهاد دهند که چگونه می‌توان برای سایر موارد و مسائل معیشتی نیز از طریق پرداخت تسهیلات به رانندگان کمک کرد.
استاندار فارس از شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز خواست مشکلات مرتبط با تاکسی‌ها را اعلام کنند تا از طریق وزارت کشور پیگیری شود. او اظهار داشت: از هر کار خوبی که در هرجای کشور انجام شده به‌عنوان یک مسلمان وظیفه داریم الگوبرداری کنیم؛ یاد می‌گیریم و بهتر عمل می‌کنیم. پس در هر جای کشور که به تاکسی‌داران و مسافربران خدمات بهتری ارائه می‌شود موارد را منعکس کنید تا در حد توان با الگوبرداری در استان فارس نیز آن‌ها را اجرایی کنیم.
ایمانیه به موضوعات مرتبط به تاکسی فرودگاه نیز اشاره کرد و گفت: یکی از نمایندگان تاکسی‌داران فرودگاهی مسائل را جمع‌بندی کند تا در جلسه‌ای با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان، مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان موارد بررسی قرار گرفته و حل مشکلات پیگیری شود.
استاندار فارس در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم برای شیراز یک شرکت هوایی ایجاد کنیم و طبیعتاً تحقق این موضوع رشد پروازها به استان را در پی دارد که در نتیجه شاهد افزایش مسافر در سطح شهر شیراز و برخی نقاط استان خواهیم بود. گفتنی است، در ابتدای این دیدار مسافربران و تاکسی‌داران به بیان مطالب خود پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی