[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رجب‌زاده: باور صعود در همه ما وجود دارد، روزنامه شیراز نوین

سرمربی بومی فجر شهید سپاسی برای جبران چند امتیاز عقب‌ماندگی تا منطقه صعود به تیمش ایمان دارد و از آمادگی بالا برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم صحبت می‌کند.
به گزارش ایسنا، دو شکست در اواخر نیم‌فصل نخست برابر تیم‌های مدعی، زردپوشان شیرازی را کمی از صدر جدول دور کرد. شکست در خرم‌آباد برابر خیبر و شکست خانگی برابر چادرملوی اردکان که در هر دو دیدار، فجری‌ها به شدت از نحوه قضاوت گلایه داشتند. در نهایت نماینده فوتبال شیراز با ۳۳ امتیاز و کسب رتبه چهارم به کار خود در نیم فصل اول پایان داد. حالا پس از نزدیک به دو ماه تعطیلی، از انتهای هفته جاری دوباره لیگ یک از سر گرفته خواهد شد.
سرمربی فجر شهید سپاسی در خصوص شرایط و آمادگی تیمش گفت: پس از پایان نیم‌فصل اول، یک هفته به بازیکنانمان استراحت دادیم و پس از آن، تمرینات را شروع کردیم و حالا در شرایط آمادگی خوبی به سر می‌بریم. مهدی رجب‌زاده در خصوص عملکرد باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نیز اظهار کرد: سه بازیکن با نظر کادر فنی از جمع ما جدا شده‌اند و در نقاطی هم که نیاز به بازیکن جدید داشتیم، نفراتی را جذب کردیم. شاید در ادامه هم یک یا دو تغییر دیگر داشته باشیم، اما تقریباً تیممان جمع و جور شده است و تمرینات پرفشاری را برای رسیدن به آمادگی کامل پشت سر می‌گذاریم. وی درباره نیم‌فصل دوم و رقابت تنگاتنگ با چند تیم مدعی برای صعود، گفت: امسال شاهد یک جنگ تمام‌عیار در لیگ یک هستیم. فکر می‌کنم برای صعود، باید تلاش بسیار، روحیه جنگندگی مضاعف، اعتماد به نفس و صلابت بالایی داشته باشیم که همه این فاکتورها در تیم ما وجود دارد. رجب‌زاده افزود: نمی‌خواهم به صحبت‌های نیم‌فصل اول برگردم، اما اگر مسائل داوری در دیدارهای ما با رقبای مستقیم تأثیر نمی‌گذاشت، حالا در صدر جدول قرار داشتیم. دیدارهایی را واگذار کردیم که حقمان نبود و بازی‌های شش‌امتیازی را به ناحق واگذار کردیم. اما چون به کارمان و به خودمان اعتماد داریم، می‌دانیم که در انتهای فصل صعود خواهیم کرد.
ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان تأکید کرد: فکر می‌کنم این باور در رسانه‌ها و هواداران شیرازی هم به وجود آمده است که امسال فجر شهید سپاسی می‌تواند به لیگ برتر برسد و این باور، انرژی مثبت مضاعفی به ما داده است.
سرمربی ۴۵‌ساله فجر شهید سپاسی در خصوص رویکردش به مسابقات جام حذفی نیز گفت: ما در این مسابقات هم با تمام توان به میدان خواهیم رفت. با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم و تیمی که تشکیل داده‌ایم، توانایی رقابت در جام حذفی و رسیدن به مراحل بالاتر این جام را هم خواهیم داشت.
گفتنی است، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر روز جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود و پس از آن، روز پنجشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در تهران و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، میهمان تیم نیروی زمینی خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی