[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آلن دلون تحت حمایت قانونی قرار گرفت، روزنامه شیراز نوین

«آلن دلون» ۸۸ساله در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد سلامتی و اختلاف فرزندانش بر سر شرایط پزشکی و زندگی‌اش، تحت حمایت قانونی قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که یک قاضی حکم حمایت قانونی از آلن دلون را تصویب کرده و اگرچه این حمایت قانونی تأثیری بر زندگی روزمره  این چهره کهنه‌کار نخواهد داشت، اما او را از فروش دارایی‌ها باز می‌دارد و نماینده و شخص ثالثی به وی در انتخاب درمان پزشکی و پزشکان کمک می‌کند.
حکم حمایت حقوقی در بحبوحه نزاع خانوادگی بین آنتونی، آنوشکا و آلن فابین سه فرزند آلن دلون بر سر نظرات مخالفشان در مورد سلامتی و آینده پدرشان صادر شده است.
آنتونی ژانویه سال گذشته پس از مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی نسبت به سلامت پدرش ابراز نگرانی کرد و گفت که سال ۲۰۲۳ آخرین کریسمس او خواهد بود و خطرات عمده‌ای او را تهدید می‌کند. آنتونی دلون خواهر کوچکترش انوشکا را متهم کرده که در مورد یک‌سری آزمایشات شناختی که توسط پدرشان در سوئیس از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ انجام شده، اطلاعاتی به آنها نداده است.
«کریستوف آیلا»، وکیل دلون نیز چند روز پس از انتشار این مصاحبه فاش کرد که آنتونی به ‌طور ناگهانی درمان‌های پزشکی متعارفی را که کلینیک سوئیس برای پدرش در نظر گرفته بود، کنار گذاشته و  تصمیم گرفته بیماری پدرش را با آب‌میوه و سبزیجات تجویزشده توسط یک متخصص طبیعی درمان کند.
آلن دلون، ستاره نمادین سینمای فرانسه از زمان سکته مغزی در سال ۲۰۱۹ در وضعیت سلامتی نامناسبی قرار دارد.
حکم حمایت قانونی بیان می‌کند که به دلیل اختلاف نظر بین فرزندان دلون، لازم است یک نماینده قضایی «بی‌طرف» برای حمایت از این بازیگر تعیین شود.
فرزندان دلون در بیانیه‌های جداگانه از این حکم استقبال کردند.
آنتونی دلون در گفت‌وگو با شبکه رادیویی اروپا گفت: «اگر این بتواند به درست شدن اوضاع کمک کند و از صحبت وکلا در مورد بیماری پدرم حتی بدون مراجعه به پرونده‌ها جلوگیری کند، این جنجال پزشکی یک‌بار برای همیشه پایان خواهد یافت».
آلن دلون که بازی در ۸۰ فیلم از جمله چندین شاهکار سینمایی را در کارنامه دارد، اولین‌بار در سال ۱۹۶۰ و زمانی که ۲۵ سال داشت با بازی در فیلم «ظهر بنفش» توسط «رنه کلمنت» کارگردان فیلم کشف شد.
بسیاری از فیلم‌ها با بازی «آلن دلون» تبدیل به کلاسیک‌های سینما شدند و وی در طول دوران حرفه‌ای خود با کارگردانان نامداری چون «آنتونیونی»، «ویسکونتی»، «ملویل» و «گدار» همکاری کرد و در کنار بازیگران بزرگی چون «ژن گابن»، «عمر شریف»، «لینو ونتورا»، «کلودیو کاردیناله»، «مونیکا ویتی» و … مقابل دوربین رفت.
دلون نخستین بار در سال ۱۹۶۱ با فیلم «لذت زندگی» قدم به جشنواره کن گذاشت و سپس با فیلم‌های «خسوف» (۱۹۶۲)، «یوزپلنگ» (۱۹۶۳) و «آقای کلین» (۱۹۷۶) حضور در جشنواره کن را تجربه کرد و در سال ۲۰۱۹ جایزه نخل افتخاری کن را دریافت کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی