[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

«صبحانه با زرافه‌ها» و «تمساح خونی» چقدر فروختند؟، روزنامه شیراز نوین


دومین ساخته سینمایی سروش صحت و اولین فیلم جواد عزتی در مقام کارگردان، تا پیش از آغاز جشنواره توانستند عنوان اولین و دومین فیلم پرفروش و پرمخاطب این رویداد را از آن خود کنند. به گزارش ایرنا، صبحانه با زرافه‌ها که یکی از پربازیگرترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال است، موفق شد تا بلیت‌های تمام سانس‌های ۱۱ روز نمایش مردمی خود را در عرض ۱۵ دقیقه به فروش برساند تا دومین ساخته سینمایی سروش صحت، تا پیش از شروع جشنواره به‌عنوان پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌ جشنواره امسال مطرح شود.
بر مبنای این گزارش، صبحانه با زرافه‌ها گیشه‌ای ۶۵۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومانی داشته است. ذکر این توضیح ضروری است که تقریباً تمامی سالن‌ها، چند صندلی را برای فروش حضوری در نظر گرفته‌اند که این ظرفیت محدود به محض در دسترس قرار گرفتن، قطعاً پر می‌شود؛ بنابراین این رقم، با در نظر گرفتن آن ظرفیت لحاظ شده است.
دومین فیلم پرمخاطب جشنواره تا پیش از آغاز این رویداد، تمساح خونی جواد عزتی است که حدود ۶۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.
البته که این آمار در طول برگزاری جشنواره به دلیل در نظر گرفتن سانس‌های فوق‌العاده، بیشتر هم خواهد شد. با توجه به رقابت تنگاتنگ چند فیلم در بالای جدول، احتمال تغییر عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره تا پایان این رویداد، محتمل به نظر می‌رسد. چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ بهمن کار خود را آغاز خواهد کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی