[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

«بازار سینما» در جشنواره فیلم فجر گشوده می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رادیو اقتصاد ویژه‌برنامه «بازار سینما» را از محل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر به روی آنتن می‌برد.
فرزانه صادقیان، تهیه‌کننده برنامه بازار سینما به ایسنا گفت: ﺣﻮﺯﻩ ﺳﻴﻨﻤﺎ به‌عنوان یک ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺰﺭگ ﻭ تأﺛﻴﺮگذاﺭ که ﻇﺮﻓﻴﺖ‌ﻫﺎی ﺍﻗﺘﺼﺎﺩی ﺑﺴﻴﺎﺭی ﺩﺍﺭﺩ و همواره ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺭﺍﺩﻳﻮ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ است و ما با هدف ﺗﺒﻴﻴﻦ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺳﻴﻨﻤﺎی کشور ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ بررسی ﺗأﺛﻴﺮ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﺠﺮ ﺑﺮ هرچه شکوﻓﺎﺗﺮ ﺷﺪﻥ ﺳﻴﻨﻤﺎی ﺍﻳﺮﺍﻥ و رونق فروش فیلم‌ها این برنامه را به روی آنتن می‌بریم.
وی ادامه داد: حضور یک رسانه تخصصی اقتصادی در جشنواره علاوه بر اطلاع‌رسانی از رخدادها و اخبار،  می‌تواند تأثیرات مثبتی همچون ﺗﺮﻭﻳﺞ ﻓﺮهنگ ﺳﻴﻨﻤﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﺧﺮﻳﺪ ﻓﻴﻠﻢ به‌عنوان ﻣﺤﺮک چرخه ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺳﻴﻨﻤﺎی ﺍﻳﺮﺍﻥ را در بین مخاطبان داشته باشد.
وی از حضور فعالان سینما و کارشناسان امور سینمایی در این برنامه خبر داد و گفت: ﺑﺮﺭسی چالش‌های ﺍﻗﺘﺼﺎﺩی ﺳﻴﻨﻤﺎی ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ارائه راهکار برای رفع این موانع و نیز بررسی چشم‌انداز سینمای ایران در سال‌های آتی در آیتم‌های گفت‌وگویی برنامه صورت خواهد گرفت. تهیه‌کننده برنامه بازار سینما در توضیح آیتم در حاشیه سینما گفت: در این آیتم گزارش ﺍﺯ پشت ﺻﺤﻨﻪ‌های برگزاری ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﺠﺮ ﻭ ﻧﻈﺮﺍﺕ ﻣﺮﺩمی و نیز گفت‌وگو با عومل فیلم در حال اکران انجام می‌گیرد و شنوندگان را از رخدادهای پیش‌آمده در حین ساخت فیلم‌ها به خصوص مسائل اقتصادی و مالی مطلع می‌کنیم.
وی ادامه داد: در آیتم خبری این برنامه ﻣﺮﻭﺭی بر ﺗﺎﺯﻩ‌ﺗﺮﻳﻦ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩی ﺳﻴﻨﻤﺎ ﺍﺯ ﻣﺤﻞ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﺠﺮ خواهیم داشت و شنوندگان را نیز در جریان تازه‌ترین رخدادهای محل فیلم فجر قرار می‌دهیم.
برنامه بازار سینما به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان از ۱۱ بهمن‌ماه هر روز ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ به روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی