[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پرداخت هزینه‌ها از جیب خانواده‌ها دور از انصاف است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور طی ماه جاری و با کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم منتخب استان فارس به پایان رسید. 
هادی شعبانی یکی از ورزشکاران فارسی بود که در این رقابت‌ها قهرمان شد.
وی در خصوص سطح فنی رقابت‌های قهرمانی کشور به خبرنگار شیرازنوین گفت: از آنجایی که مسابقات به‌عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی معرفی شده بود، تمام مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات شرکت کرده بودند؛ به همین خاطر رقابت‌های قهرمانی کشور قم از سطح بالایی برخوردار بود.
شعبانی درباره میزان رضایت خود از عمکردش در این رقابت‌ها گفت: با انجام تمرینات مختلف نزد مربی خودم آمادگی بدنی خوبی را به دست آوردم و البته با انگیزه بالایی که داشتم خوشبختانه توانستم در نهایت سعی وتلاش عنوان قهرمانی وزن ۵۵ کیلوگرم را با قاطعیت به دست آورم.
وی در خصوص مسابقات پیش رو نیز گفت: طبق  صلاح‌دید کادر فنی به احتمال زیاد قرار است در تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی وهبی امره ترکیه کشتی بگیرم. 
کشتی‌گیر فارسی در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری از مسئولان استان فارس دارد، اظهار داشت: کسب عنوان و افتخار در رشته کشتی نیازمند هزینه‌های زیاد می‌باشد که همه از جیب خانواده‌ها پرداخت می‌شود و این از انصاف به دور است. امیدواریم ترتیبی از سوی مسئولان رده بالای استان اتخاذ گردد تا چهره‌های شاخص رشته‌های مختلف ورزش استان مورد حمایت‌های همه‌جانبه قرار گیرند.
هادی شعبانی در پایان گفت: به نوبه خودم از حمایت‌های همه‌جانبه اعضای خانواده زحمات زیاد عباس محب‌تاش، مربی خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با کسب عنوان و افتخار در مسابقات آتی جواب زحمات وی را به بهترین شکل ممکن بدهم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی