[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

معاون استاندار فارس: راه شهدا را با اخلاص و مقاومت ادامه خواهیم داد، روزنامه شیراز نوین

عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز همه وظیفه داریم که با مجاهدت، اخلاص و مقاومت ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم. به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل‌سفلی در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت در شهرستان نی‌ریز استان فارس عنوان کرد: شهادت نقطه پایان نیست بلکه آغاز یک راه است. وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند تا نور خورشید شهادت را خاموش کنند، اما هرگز نخواهند توانست.
او اظهار کرد: آنها نمی‌توانند این همه اخلاص و مجاهدت را درک کنند، ما آنها را رها نمی‌کنیم و نیروهای خدوم انتظامی آنها را به مجازات خواهند رساند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز فرزندان ملت در نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و ارتش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، سینه‌های خود را سپر کرده‌ و در مشکلات و مخاطرات در کنار مردم ایستاده‌اند.
قزل‌سفلی افزود: امروز رزمندگان مقاومت در یمن برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خط و نشان می‌کشند، فرزندان مقاومت در عراق خواب را از آمریکایی‌ها ربوده‌اند، در سوریه فرزندان جبهه مقاومت داعش را از سرزمین خود پاک کرده‌اند و حماس و حزب‌الله امروز دیگر دستشان خالی نیست و این عمق استراتژیک نظام اسلامی در منطقه است.
گفتنی است،‌ در تیراندازی قاچاقچیان مسلح به سمت پلیس در شهرستان نی‌ریز، سه نفر از این نیروها به نام‌های سرگرد رضا شاهسونی ، استوار یکم علی شاهسونی و استوار یکم اکبر زارع به درجه رفیع شهادت نائل آمده و سه نفر نیز مجروح شده و در بیمارستان بستری شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی