[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ارایه خدمات درمانی به ۳۰۰ بیمار ، روزنامه شیراز نوین

در اردوی جهادی سلامت محور ویژه ایام‌الله مبارک دهه فجر در درمانگاه شهید مطهری، به 300 بیمار که پیش از این در محله سعدی پایش شده بودند، خدمات درمانی تخصصی به صورت رایگان ارائه شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین آغاز به کار اردوهای جهادی سلامت ویژه دهه مبارک فجر با تبریک دوازدهم بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر گفت: امروز در درمانگاه شهید مطهری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شاهد ارائه خدمات پزشکان متخصص به بیمارانی هستیم که با پایش گروه‌های جهادی درمانی به این محل ارجاع شده‌اند و خدمات درمانی در سطح تخصصی به آنها ارائه می‌شود.
 سردار «یدالله بوعلی» با بیان اینکه این برنامه‌های جهادی با هدایت و مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همت و تلاش پزشکان جهادگر و همراهی بسیج جامعه پزشکی استان به صورت مستمر و منظم در طول سال در استان برگزار می‌شود، افزود: گروه‌های جهادی با اعزام به شهر شیراز و مناطق محروم، معاینات اولیه را انجام می‌دهند و امروز نیز 45 گروه جهادی عمومی و تخصصی در سطح استان مشغول این امر هستند که نظم و هدفمند بودن این اقدامات، شایسته تقدیر است.
او با اعلام اینکه این برنامه، ویژه دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر این، برگزاری اردوهای جهادی سلامت‌محور در طول سال تداوم دارد و امروز نیز 300 بیمار که پیش از این در اردوهای جهادی، معاینه و پایش شده‌اند، به درمانگاه شهید مطهری ارجاع شده و در حال دریافت خدمات درمانی تخصصی هستند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه از همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه و همچنین مدیریت، کارکنان و پزشکان درمانگاه شهید مطهری که به صورت داوطلبانه به بیماران نیازمند و قشر محروم جامعه به صورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.
آغاز فعالیت 45 درمانگاه جهادی تخصصی سلامت‌محور به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در آیین آغاز به کار درمانگاه جهادی سلامت‌محور در درمانگاه شهید مطهری گفت: برنامه امروز در واقع آغاز فعالیت 45 درمانگاه جهادی تخصصی سلامت‌محور به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که با برنامه‌ریزی بسیج جامعه پزشکی فارس در نقاط مختلف استان در حال انجام است. سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» افزود: به همین مناسبت در دوازده محله کم‌برخوردار شیراز، دوازده درمانگاه جهادی در حال برگزاری است. او اظهار کرد: در درمانگاه شهید مطهری نیز هر دو ماه یک بار، تیم‌های جهادی سلامت‌محور به مراجعان و بیماران که در محله‌های کم‌برخوردار شهر پایش شده‌اند، خدمات درمانی تخصصی رایگان ارائه می‌کنند.
به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، برنامه امروز در درمانگاه شهید مطهری، ویژه بیماران محله سعدی برگزار می‌شود که پیش از این در دو مرحله، با حضور تیم‌های بسیج جامعه پزشکی پایش شده و 300 نفر از آنان به درمانگاه شهید مطهری ارجاع شده‌اند.
سرهنگ پاسدار صمصام اعلام کرد: در این برنامه با حضور یازده پزشک متخصص و فوق تخصص، خدمات مختلف از جمله ارائه دارو، عینک، خدمات آزمایشگاه و خدمات پاراکلینیک ارائه می‌شود.
این برنامه جهادی سلامت محور، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی درمانگاه شهید مطهری، دوازدهم بهمن 1402 برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی