[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جشنواره‌ای برای نشاط کودکان کار در محلات کم‌برخوردار ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره پیشگیری و سامان‌دهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره بازی، تلاش و نشاط برای کودکان کار تحت حمایت این اداره و مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره پیشگیری و سامان‌دهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز، علی پولادیان با بیان اینکه جشنواره مذکور روز پنجشنبه 12 بهمن‌ماه ویژه پسران و روز جمعه 13 بهمن‌ماه ویژه دختران در سالن کوثر دانشگاه شیراز برگزار شد، عنوان کرد: در این جشنواره امکان انجام بیش از 70 نوع بازی برای کودکان کار و کودکان محلات کم‌برخوردار شیراز فراهم شده بود.   
رئیس اداره پیشگیری و سامان‌دهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز ضمن حضور بین کودکان در این جشنواره با اشاره به این موضوع که تمرین کار گروهی و نشاط‌بخش باعث افزایش هیجان و هم‌زمان مدیریت هیجان در کودکان خواهد شد، افزود: همواره در تلاش هستیم سامان‌دهی این گروه هدف حساس و پیچیده را با پرداختن به ضعف‌ها و کمبودهایشان انجام دهیم.  
پولادیان در ادامه خاطر نشان کرد: به همین منظور در چرخه سامان‌دهی این کودکان موضوعاتی همچون ورزش، تفریح، آموزش، خانواده و... مد نظر بوده است تا بتوانیم از حضور آنها در خیابان جلوگیری کرده و مخاطرات آن برای کودکان در معرض آسیب را کاهش دهیم.
شایان ذکر است که این جشنواره با همکاری فرمانداری شهرستان شیراز، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان تأمین اجتماعی انجام شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی