[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ورود خیرین به طرح‌های آبخیزداری ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی استانداری فارس، سرپرست اداره‌کل مدیریت‌بحران استان فارس گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری با همکاری مجمع خیرین آب‌رسان استان و تخصیص اعتبارات ماده ۱۷ قانون مدیریت‌بحران برای تکمیل ساختمان‌های چندمنظوره مدیریت‌بحران در سطح استان‌ فارس در دستورکار قرار گرفته است.
غلام‌رضا غلامی روز، ۱۴ بهمن در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌های زرین دشت و فسا تأکید کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت‌بحران استان و شهرستان‌ها باید تمهیدات و تدابیر لازم را در خصوص مواجهه با خشک‌سالی و کم‌آبی در سطح استان اعمال کنند.
وی با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در سال زراعی جاری در سطح استان فارس به‌خصوص شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان، اظهار کرد: اصلاح الگوی کشت و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و استفاده از ظرفیت خیرین در قالب انعقاد تفاهم‌نامه مشترک گام‌های مهم در راستای مدیریت بهینه و جلوگیری از ایجاد بحران در بحث خشک‌سالی است.
سرپرست اداره‌کل مدیریت‌بحران استان فارس ادامه داد: جلسات متعددی با مجمع خیرین آب‌رسان استان برگزار و مقرر شد، عملیات اجرایی چندین طرح آبخیزداری در سطح استان فارس با همکاری و مشارکت مجمع مذکور صورت گیرد.
غلامی همچنین از تخصیص اعتبارات ماده ۱۷ قانون مدیریت‌بحران استان جهت تکمیل ساختمان‌های چندمنظوره بحران در ۱۲ شهرستان استان در سال‌جاری خبر داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی