[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افزایش اقتدار ایران با انتخابات باشکوه ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس، صندوق رأی را امانتی گران‌بها نزد برگزارکنندگان انتخابات دانست و گفت: از حوزه‌های نظارتی می‌خواهم بر مجریان انتخابات هم نظارت کنند تا در صورتی که به نفع شخص خاصی اقدامی شد موضوع را پیگیری کنند تا اعتماد مردم به صندوق آرا مخدوش نشود. به گزارش شیرازنوین به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، در جلسه ستاد نظارت بر انتخابات استان فارس افزود: با تدبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مبنی بر تأسیس شورأی نگهبان و لحاظ آن در بطن قانون اساسی، این نهاد ارزشی، همواره از انحراف نظام جلوگیری کرده است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات‌های مختلف و متعدد در دوران پس از پیروزی انقلاب ادامه داد: انتخابات ۱۱ اسفند امسال اهمیتی دوچندان دارد؛ چراکه پس از دوره‌ای برگزار می‌شود که تمام جبهه استکبار و مخالفان جمهوری اسلامی، متحد شده‌اند تا پیشرفت و توسعه ایران عزیز را متوقف کنند، اما به مقصود پلید خود نمی‌رسند. او اظهار کرد: محکم در میدان هستیم و با برگزاری انتخاباتی باشکوه اقتدار ایران اسلامی را بالاتر خواهیم برد.
استاندار فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت چهار اصل امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات گفت: امنیت انتخابات را در دستگاه‌های اجرایی با همکاری همه نهادها تأمین خواهیم کرد.
ایمانیه، خواستار همکاری حداکثری ستادهای اجرایی و ستادهای نظارت و برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی شد و عنوان کرد: ستادهای نظارت استان بر عملکرد مدیران اجرایی انتخابات نیز نظارت داشته باشند.
وی ادامه داد: مدیران دولتی به هیچ وجه اجازه ندارند تا پایان فرآیند انتخابات در دفاتر، همایش‌ها و مراسم منتسب به کاندیداها حضور یابند و شرکت کنند و در صورت مشاهده این موارد، مراتب را به معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان منعکس کنید تا برخورد لازم صورت پذیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی