[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شتاب عمران در روستاهای داراب، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، با حضور دکتر حقیقی، مهندس محمدی، معاونان فرماندار ویژه شهرستان داراب، مهندس حسن‌زاده، مدیر بنیاد مسکن، درستکار، بخشدار فورگ، دهیار و شورای اسلامی، مسئولان ادارات و جمعی از اهالی، 3000 متر مربع آسفالت معابر شهرک شهید شهید رجایی از توابع بخش فورگ با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. 
همچنین با حضور مسئولان این شهرستان 5 هزار  متر مربع آسفالت معابر شهرک ملک آباد از توابع بخش فورگ با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
در ادامه این برنامه‌ها،6500 متر مربع آسفالت معابر روستای نصرت بخش فورگ از محل اعتبارات ملی و مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر2میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
دکتر حقیقی، مهندس محمدی، معاونان فرماندار ویژه شهرستان داراب و  مهندس حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن داراب در ادامه بهره‌برداری از 6500 متر مربع آسفالت معابر روستای طاهونه شهرستان داراب از محل اعتبارات ملی و مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر 2میلیارد تومان را کلید زدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی