[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشد بهره‌وری با نسخه سرمایه‌گذاری، روزنامه شیراز نوین

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس از انعقاد هشت تفاهم‌نامه در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و بازرگانی خبر داد. سید علی سیدنصیری افزود: جلسات سرمایه‌گذاری مهم را برگزار کردیم و در پروژه‌های عمرانی ورود کردیم. 2 مجموعه ایثارگران و بنیاد شهید را گرفتیم که در این 2 پروژه بیمارستان اعصاب و روان سلمان و مجموعه 36 تخت‌خوابی جنت تحویل گرفتیم و به ترتیب 95 درصد و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ در این 2 پروژه 15 درصد جذب اعتبار از بنیاد شهید داشتیم. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس بیان کرد: سامان‌دهی سازمان را انجام دادیم؛ چراکه در تأمین حقوق نیروها هم مشکل وجود داشت؛ این در شأن سازمان نبود؛ چرا که یک هلدینگ بزرگ اقتصادی برای شهرداری‌ها محسوب می‌شود.وی افزود: در این مدت ۴۲ برنامه مثبت در این سازمان انجام شده است و جلسات سرمایه‌گذاری مهم را برگزار کردیم.
 پیشرفت ۲۰ تا ۸۰ درصد هشت سایت ملی مسکن
سیدنصیری با اشاره به اینکه مجوزات ساختمان زند این سازمان هشت سال است در مرحله صدور بوده و تخریب شده که ۲۲ بهمن کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: مجمع عالی حقوقی این سازمان در فارس، به‌عنوان مجمع بی‌نظیر و الگو در سراسر کشور معرفی شده است. وی ادامه داد: هشت سایت اقدام ملی مسکن به ما ارائه شد که از ۲۰ درصد تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند. سیدنصیری با تأکید بر اینکه مجموعه لوناپارک چهار سال تعطیل بود و پمپ‌های برقی خراب شده بود، اظهار کرد: تمام ترمزها و ژنراتورها تعویض شده و دستگاه‌ها سه مرتبه توسط اداره استاندارد تأیید شد. وی گفت: ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که افراد باحجاب بدون ورودی وارد شدند و به افراد کم‌حجاب هم شال هدیه کردیم که از کارها و پیوست‌های فرهنگی این سازمان است.
 رقابت پلت‌فرم مدیریت هوشمند حمل‌ونقل با اسنپ و تپسی
 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس افزود: همایش استارت‌آپی گردشگری آینده را با حضور ۱۳۰ نخبه برگزار کردیم و بازخورد عملکردی خوبی داشت؛ از داخل آن رویداد پلت‌فرم مدیریت هوشمند حمل‌ونقل را فعال کردیم و با اسنپ و تپسی رقابت می‌کند. وی اضفه کرد: اکنون با سه شهرداری قرارداد بسته‌ایم و این پلت‌فرم را با رقم ۳۰۰ میلیون تومان به شهرداری‌ها تحویل می‌دهیم. سیدنصیری گفت: مهمانسرای شهرداری‌ها وجود نداشت که زمین آن خریداری شده و این مهمانسرا را راه‌اندازی خواهیم کرد. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس اظهار کرد: قرارداد پنج هزار خودرو برقی برای شهرداری‌ها را بسته‌ایم و در حال دریافت استانداردها هستند.
 انعقاد هشت تفاهم‌نامه در زمینه بازرگانی
سیدنصیری از تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۲۵ جلد دفترچه شناسنامه ساختمانی و ارائه آن به شهرداری‌های استان خبر داد و افزود: ۸۴ دستگاه خودرو نیسان کمپرسی تأمین و توزیع خواهد شد. وی با اشاره به انعقاد هشت تفاهم‌نامه در زمینه‌های سرمایه گذاری و بازرگانی، افزود:۷۰ قرارداد هم در سایر حوزه‌ها منعقد شده است و پیگیری مولدسازی اموال دولتی جهت تهاتر با پیمانکار آزاد، ظرف مدت یک ماه و همچنین افزایش ۳۵۰ درصدی مجموعه لوناپارک و باکویه از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط این سازمان انجام شده است. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی