[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مهندس حیدرنیا: توسعه، مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی است، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، توسعه را مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی برشمرد و تأکید کرد: دولت باید حامی بخش خصوصی باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل این شرکت در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور که در سالن همایش‌های صداوسیمای تهران برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت. مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در این اجلاس ضمن تبریک فرا رسیدن چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران، به اهمیت مسئولیت‌پذیری اجتماعی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: پتروشیمی شیراز، به‌عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی، همواره به دنبال ایفای نقش خود در توسعه‌ پایدار جامعه بوده است. وی که معتقد است توسعه، مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی است، افزود: متأسفانه در بحث توسعه با رکود مواجه بوده‌ایم. مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به علل رکود توسعه در حوزه پتروشیمی اشاره کرد و عدم فراهم شدن بستر صحیح ایجاد صندوق توسعه ملی و عدم اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی را از مهم‌ترین این دلایل ذکر و تصریح کرد: دولت باید حامی بخش خصوصی باشد. 
مهندس حیدرنیا با تأکید بر این نکته که دولت باید زمینه انجام فایناس شرکت‌ها را فراهم و شرکت‌ها را در رهن خود قرار دهد و پس از بهره‌برداری، از اقساط برداشت کند، عنوان کرد: علی‌رغم اینکه از بخش خصوصی حمایت می‌شود، اما ذکر این نکته قابل‌توجه است که توسعه پتروشیمی‌ها زمانی‌که دولتی بوده از شتاب بیشتری برخوردار بوده است. وی خاطر نشان کرد: متأسفانه در حوزه پایین دستی هم به خوبی کار نکرده‌ایم و تنها به شعار بسنده شده است. مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، از دولتمردان خواست که از تخصص افراد در جای مناسب خود استفاده کند. مهندس حیدرنیا همچنین با تصریح بر این موضوع که در زنجیره تولید با چالش‌هایی مواجه هستیم، تأکید کرد: باید مدیریت برنامه در کشور بهبود یابد. خاطرنشان می‌شود، در این اجلاس چهره‌های نامی صنعت کشور از جمله لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، خزایی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پدر علم آینده‌پژوهی و امیر دریادار سیاری حضور داشتند. حضور فعال پتروشیمی شیراز در این اجلاس نیز نشان‌دهنده‌ تعهد این شرکت به ایفای نقش خود در توسعه‌ پایدار کشور بود. گفتنی است، در این اجلاس از تعدادی مدیران و فعالان صنعت، معدن و اقتصاد کشور به پاس خدمات ارزنده‌، تجلیل به عمل آمد. 
خاطر نشان می‌شود؛ توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف صنعت، معدن و اقتصاد، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت‌های تولیدی-خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، ارتقای سطح مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌های بین‌رشته‌ای، بررسی روش‌های ایجاد فعالیت‌های تجاری-اقتصادی ، نهادینه‌سازی مفهوم مسئولیت اجتماعی در اقتصاد ایران و ارتقای جایگاه اخلاق کسب ‌و کار  شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهداف برگزاری این اجلاس سالانه است.
 پتروشیمی شیراز، برند ملی برتر در کنگره سراسری سرآمدان اقتصاد ایران شد
به گزارش دیگری از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شیراز، سومین کنگره سراسری سرآمدان اقتصاد ایران با رویکرد اعطای نشان «برند ملی، اعتماد ملی» و به منظور بررسی و تبیین ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی به میزبانی استان تهران و در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این کنگره که با حضور جمعی از مقامات و مسئولان دولتی و کشوری، اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی برگزار شد، شرکت پتروشیمی شیراز رتبه برتر «برند ملی، اعتماد ملی» این کنگره را از آن خود کرد؛ همچنین در این کنگره از مدیرعامل شرکت متبوع، مهندس حیدرنیا تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی