[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد فارس از آغاز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در 17 مرکز آموزش علمی کاربردی استان و در 182 کد رشته محل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس، دکتر شاهرخ جم، رئیس واحد استانی فارس گفت: آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای نیم‌سال دوم تحصیلی 1403-1402 در چهار گروه صنعت، هنر کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی است.
دکتر جم ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در دوره‌های کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، ترمی نظام آموزش مهارتی در 79 کد رشته محل  تحصیلی با هر نوع دیپلم در هر رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
او با یادآوری اینکه ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی از 16 و دوره‌های کارشناسی ناپیوسته از 14 بهمن‌ماه سال جاری شروع شده است، گفت: ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی 
الکترونیکی www.sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند حداکثر 20 کد رشته محل را از دفترچه ثبت نام انتخاب کنند.
 وی با اشاره به اینکه رشته‌های در نظر گرفته‌شده برای این دوره‌ها با توجه به تغییرات کیفی و استانداردسازی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، متناسب با نیاز روز جامعه تعریف شده است، گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی مقطع کاردانی براساس معدل کل مندرج در گواهی‌نامه معتبر دیپلم، نوع مدرک، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط انجام می‌شود.
دکتر جم در ادامه گفت: در پذیرش بهمن‌ماه سال جاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی فارس با رویکرد تعهد اشتغال دانشجویان توسط واحدهای متقاضی اجرای دوره در حین یا پس از فراغت از تحصیل و باتوجه به سیاست‌های اشتغال استان، به منظور پاسخ‌گویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف استان، اقدام به ایجاد153نفر ظرفیت تعهد اشتغال مجموعاً در8کدرشته محل در مقطع کاردانی و 7 کد رشته‌ محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دو مرکز آموزش علمی‌کاربردی استان نموده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از علاقه‌مندان دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه به نشانی fa.uast.ac.ir مراجعه کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی