[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

عزت و قدرت ایران در انقلاب اسلامی با هیچ‌چیز قابل‌معامله نیست ، روزنامه شیراز نوین

امام جمعه موقت شیراز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای ایران محقق شده و اینکه ایران در اوج عزت و قدرت است با هیج‌چیز قابل معامله نیست. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار کرد: امروز در اقصی نقاط دنیا انقلاب ایران را می‌شناسند و ایران اسلامی صاحب نفود است، طوریکه از ایران می‌خواهند تا به نیروهای یمن و سوریه و دیگر نیروهای محور مقاومت بگوید چگونه اقدام کنند.
وی افزود: این عزت و اقتدار به برکت نظام اسلامی است و مردم باید این عزت و شوکت را قدر بدانند و این قدرت را خفظ کنند.
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه امروز در سراسر زمین کشوری به مستقلی جمهوری اسلامی ایران نیست، ادامه داد: ایران امروز در ابعاد سیاسی، نظامی و علمی استقلال دارد.
وی با اشاره به ۲۱ بهمن ماه به عنوان سالروز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره) و تثبیت مقاومت و فروپاشی رژیم شاهنشاهی، گفت: امسال مردم در ۲۲ بهمن ماه (یکشنبه) نشان می‌دهند که پای عزت و شرف و استقلال کشورشان ایستاده‌اند.
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به مردم، یادآور شد: در این مدت بیش از پنج هزار کارخانه از رکود خارج شد و خدمات بسیاری در زمینه‌های آب‌رسانی و بهبود راه‌ها به مردم ارائه شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی