[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۵۶۶
  • دوره جدید

چطور صورتمان را چاق کنیم، روزنامه شیراز نوین

کسانی که صورت چاق دارند پوست‌های سفت‌تر و جذاب‌تری نسبت به کسانی دارند که صورت لاغر و افتاده‌ای دارند. بدون استفاده از روش‌های شیمیایی و تیغ جراحی، می‌توانیم صورتمان را چاق کنیم. اگر شما هم صورت لاغری دارید و می‌خواهید چاق کنید این مقاله را بخوانید تا یاد بگیریم چطور صورتمان را چاق کنیم.
با دیدن تیتر این مقاله شاید فکر کنید منظور از چاق کردن صورتمان یعنی اضافه کردن چربی به صورت که این اشتباه است. منظور از چاق شدن صورت پرشدن گونه است. چاق شدن صورت و پرشدن گونه زیبایی چهره را دوچندان می‌کند. کسانی که صورت چاق دارند پوست‌های سفت‌تر و جذاب‌تری نسبت به کسانی دارند که صورت لاغر و افتاده‌ای دارند. بدون استفاده از روش‌های شیمیایی و تیغ جراحی و با استفاده از مواد غذایی سالم، می‌توانیم صورتمان را چاق کنیم. این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چطور صورتتان را چاق کنیم. در ادامه با انوع مواد غذایی که به وسیله آنها می‌توانیم صورتمان را چاق کنیم آشنا می‌شوید.
شیر
البته شیر بدون شک بهترین رژیم غذایی برای همه‌ گروه‌های سنی است. شیر حاوی مواد مغذی بسیاری چون ویتامین‌ها، املاح معدنی و پروتئین‌هایی است که نیازهای رژیمی روزانه‌مان را تأمین می‌کند. با مصرف روزانه‌ دو لیوان شیر در عرض سه ماه می‌توانید صورت چاق و گونه‌های برجسته‌ای را برای خود تضمین کنید.
کربوهیدرات
اقلام غذایی خاصی وجود دارند که میزان خوبی از کربوهیدرات‌ها را در خود دارند. نان، برنج، پاستا و غیره همه جزء مواد غذایی مغذی محسوب می‌شوند. عجیب نیست که کربوهیدرات‌ها برای تأمین انرژی روزانه بدنمان اهمیت اساسی دارند. میزان کمتر کربوهیدرات در رژیم غذایی‌تان به‌ معنی سوزاندن چربی بیشتر از زیر لایه‌های پوستتان است. پس حتماً میزان کافی کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا مانع از سوزاندن چربی‌هایی شوید که می‌توانند صورتمان را چاق کنند.
غذاهای سالم
شما محصول غذاهایی هستید که در طول روز مصرف می‌کنید! بیشتر اقلام غذایی ما حاوی ویتامین‌ها، املاح معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که برای بهبود بدن‌ و سلامت صورتمان لازم است. اگر به‌ دنبال مواد غذایی هستید که مواد مغذی بیشتری را به صورت طبیعی جذب بدنتان کنید، حتماً میزان مناسبی از مواد غذایی مانند جو، پنیر، خشکبار و دانه‌ها را برای افزایش چربی صورتتان به صورت روزانه مصرف کنید. همچنین شما می‌توانید اینگونه مواد غذایی را به ‌عنوان میان‌وعده یا اسنک سالم برای بهبود سلامت بدن و پوست خود استفاده کنید.
مکمل‌های غذایی
صورت‌های چاق فوق‌العاده جذاب و زیبا را می‌توان با مصرف مکمل‌های غذایی موجود در بازار به دست آورد. مکمل‌های غذایی حاوی میزان کافی کالری‌هایی هستند که به افزایش وزن کمک می‌کنند. پس اگر افراد افزایش وزن پیدا کنند، به صورت خودکار این امر روی چهره‌شان نیز تأثیر خواهد گذاشت. برای زنانی که با مصرف مواد غذایی طبیعی به‌سختی می‌توانند افزایش وزن پیدا کنند، مکمل‌های غذایی بهترین انتخاب است.
نوشیدن آب کافی
نوشیدن آب را می‌توان به‌عنوان یکی از ساده‌ترین نکات برای دستیابی به صورت چاق به شمار آورد. اهمیت آب در زندگی ما فراتر از واژه‌هاست و تأثیرات آن نیز برای بدنمان متعدد است. شما باید حداقل ۸لیوان آب در روز بنوشید تا بدن و صورت خود را هیدراته نگه دارید. غیر از آب، شما می‌توانید مایعات را در غذاهای خود نیز جذب بدن کنید. خوردن میوه‌ها و سبزی‌ها نیز روش هوشمندانه و ارزانی برای صورت‌های چاق است.
این موارد تعدادی از درمان‌های خانگی پرکاربرد و رایجی بودند که می‌توان برای دستیابی به صورت چاق از آنها پیروی کرد. غیر از این درمان‌های خانگی، چند ورزش صورت هم وجود دارد که می‌توانید برای دستیابی به صورت چاق به کار ببرید. در ادامه به معرفی این ورزش‌های صورت می‌پردازیم.
یوگای صورت
یوگای صورت یکی از بهترین ورزش‌هایی است که می‌توانید برای شکل‌گیری صورت چاق و خلاص شدن از شر صورت‌های لاغر مورد استفاده قرار دهید. یوگای صحیح پوستتان را وادار به تولید کلاژن و الاستین می‌کند که هردوی آنها موجب سفتی پوست شده و به فرم‌دهی گونه‌ها و جلوگیری از لاغری پوست کمک می‌کند.
هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی استخوان گونه‌های خود هم‌راستا با سوراخ بینی‌تان قرار دهید و سپس با انگشتان خود در مدت ۱ تا ۲دقیقه به صورت دایره‌های کوچک و به سمت خارج روی محل موردنظر حرکت ماساژگونه دهید.
حالا هر دو انگشت سبابه‌ را در هر دو طرف سوراخ بینی و در نزدیکی لب‌های خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچکی را با انگشتان خود به مدت ۲دقیقه انجام دهید.
هر دو انگشت سبابه‌ را روی لبه‌های فک خود قرار دهید. ماساژهای دایره‌ای کوچک خود را با به مدت ۲دقیقه ادامه دهید.
چندبار در روز این یوگای صورت مؤثر را انجام دهید.
ماساژ گونه‌ها
بخشی از قسمت استخوان گونه‌ خود را با گوشت انتخاب کنید.
انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.
گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتماً کمی دهانتان را باز نگه دارید.
در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل ۱۰بار تکرار کنید.
این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی پیدا کنید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی